یک دوچرخه الکترونیکی ویژه مدت زیادی در راه است

در ماه آوریل، VanMoof دوچرخه های الکترونیکی S5 و A5 خود را معرفی کرد که در ابتدا با قیمت حدود 2500 یورو در دسترس بودند. الان هزینه دارند تقریبا 3000 یورو. قیمت سایر مدل ها نیز در ماه آگوست افزایش یافت. در حال حاضر، چیز زیادی وجود ندارد که نشان دهد VanMoof V در قیمت هدف فعلی باقی خواهد ماند.



منبع

به خصوص تایرهای پهن و همچنین الف تعلیق کامل همچنین یک ایستگاه شارژ USB-C و یک نگهدارنده برای گوشی هوشمند ارائه شده است. VanMoof به فکر یک دستگاه ضد سرقت نیز افتاده است. باتری باید 700 وات ساعت خروجی داشته باشد.

جزئیات دوچرخه الکتریکی VanMoof V

VanMoof V: ​​دوچرخه الکترونیکی به قیمت 3498 یورو

اطلاعات بیشتر در مورد دوچرخه الکتریکی VanMoof V در ویدیو:

VanMoof اولین بار دوچرخه الکترونیکی را معرفی کرد سرعت تا 50 کیلومتر در ساعت باید در پایان سال 2021 امکان پذیر شود. مدت کوتاهی بعد، به بیش از 10000 رزرو اشاره شد. در آلمان، تنظیم سرعت یکپارچه در VanMoof V باید تنظیم شود تا از حداکثر سرعت مجاز 25 کیلومتر در ساعت تجاوز نکند.

مشکلات تحویل تضمین می کند که متخصص دوچرخه الکترونیکی هلندی VanMoof ویژه VanMoof V تا پایان سال آینده راه اندازی خواهد شد (منبع: VanMoof). این دوچرخه الکترونیکی که به عنوان “هایپر دوچرخه” توصیف می شود، در ابتدا قرار بود در پاییز 2022 در دسترس باشد. پیش‌سفارش همچنان امکان‌پذیر است، اما نه از طریق فروشگاه، فقط از طریق خبرنامه سازنده.

سازنده VanMoof V را جایگزینی برای خودرو می داند که می تواند برای طی کردن مسافت های بزرگتر بین شهرها نیز استفاده شود. دوچرخه برقی دارای یک دو درایو از موتور جلو و عقب و یک تعویض دنده اتوماتیک

با VanMoof V، سازنده دوچرخه‌های الکترونیکی هلندی می‌خواست در پاییز 2022 حمله کند. اما همانطور که خود ون موف تأیید کرده است، هیچ چیزی از آن حاصل نخواهد شد. «هایپربایک» سریع با موتورهای جلو و عقب تا پایان سال 2023 وارد بازار نخواهد شد.

دوچرخه الکتریکی VanMoof V تا پایان سال 2023 عرضه نخواهد شد

بر اساس اطلاعات فعلی، ون موف دوچرخه الکترونیکی خود را می خواهد پیشنهاد برای 3,498 یورو. سازنده از قیمت “مورد انتظار” صحبت می کند. بنابراین ممکن است تا پایان سال آینده تغییر دیگری رخ دهد.