یک بازی دیگر انحصاری ایکس باکس خواهد بود

مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که این شرکت هنوز هم برای سال آینده چند آستین در آستین دارد. بازی ها تا الان شناخته شده بودند Starfield and The Elder Scrolls VIاما اکنون در مورد سه بازی صحبت می کنیم. گیمرها اکنون حدس می زنند که سومین کدام می تواند باشد، و در اینجا چندین احتمال وجود دارد.

معمولاً پلتفرم‌ها عنوان یا دو عنوان عجیب و غریب دارند. مایکروسافت با Starfield و The Elder Scrolls VI نیز دو بازی دارد که حداقل در حال حاضر فقط برای Xbox و PC در نظر گرفته شده است. اکنون اما اشاره ای به عنوان سومی وجود دارد.

مایکروسافت ایکس باکس

مایکروسافت: در حال حاضر سه عنوان انحصاری برای سال 2023 برنامه ریزی شده است

در آخرین تریلر می توانید تصوری از Starfield داشته باشید:

تصاحب برنامه ریزی شده احتمالاً بسیار بیشتر از برنامه ریزی اولیه مایکروسافت طول خواهد کشید. در حالی که این شرکت چند طرفدار و حامی دارد، در کنار سونی نیز وجود دارد برخی از مقامات مخالف معامله. حتی چند گیمر هم اکنون دست به دست هم داده اند و شکایت کرده اند. شما می توانید در بررسی اجمالی عملی ما دریابید که در چند ماه گذشته چه اتفاقی افتاده است و وضعیت فعلی چگونه است.



منبع شناخته شده است که Bethesda در حال کار بر روی یک بازی ایندیانا جونز است و Fallout 5 نیز در حال توسعه است. Redfall نیز وجود دارد که مانند Starfield به سال 2023 موکول شده است. اما تا زمانی که جزئیات بیشتری به دست نیاوردیم، مجبوریم تا سال بعد صبور باش

ایکس باکس پیش بینی می کند که سه عنوان آینده…. …. …. طبق سندی که به عنوان بخشی از شکایت کمیسیون تجارت فدرال (FTC) منتشر شده است – همه طراحی شده‌اند که عمدتاً به صورت انفرادی یا در گروه‌های کوچک اجرا شوند – انحصاری برای Xbox و PC خواهد بود.

در کل فرآیند خرید Activision و Blizzard توسط مایکروسافت، جزئیات و برنامه های بیشتر و بیشتری از این شرکت ها آشکار می شود. به عنوان مثال، اکنون در یک سند کشف شده است که مایکروسافت برای سال 2023 به عنوان یک کل سه انحصاری Bethesda برنامه ریزی کرده است.

Starfield: First Gameplay Trailer

خرید اکتیویژن بلیزارد: معامله چگونه است؟