یک اشتراک ترکیبی رزرو کنید – چگونه کار می کند و آیا ارزش آن را دارد؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آزمون تخصصی Skyrim: آیا شما یک خبره واقعی Skyrim هستید؟

هرکسی که هنوز هر دو سرویس را رزرو نکرده است و می‌خواهد فصل آینده را دنبال کند تا ببیند آیا بایرن می‌تواند به گسترش زنجیره قهرمانی خود ادامه دهد یا در نهایت از تخت فوتبال آلمان کنار گذاشته شده است، می‌تواند بسته “فوتبال بوندسلیگا” و دسترسی Dazn را در این صفحه رزرو کند. . عمل است فقط برای مشتریان جدید در دسترس از آسمان شما باید دسترسی داشته باشید حداقل برای یک سال کتاب کنید. پس از 12 ماه، اشتراک به طور قابل توجهی گران تر می شود. آیا بسته ترکیبی ارزشش را دارد؟

  • هزینه اشتراک ترکیبی Sky Bundesliga و Dazn 38.99 یورو در ماه.
  • بنابراین شما در مجموع برای یک سال بوندسلیگا پرداخت می کنید 467.88 یورو.
  • Sky-Bundesliga خود را بدون Dazn به مدت یک سال رزرو کنید 20 یورو در ماه، یعنی 240 یورو در سال.
  • Dazn ماهانه 29.99 یورو هزینه دارد. با گزینه سالانه می توانید پس انداز کنید و بر اساس آن پرداخت کنید 274.99 یورو.
  • در قیمت انفرادی، هر دو بسته بوندسلیگا بر این اساس هزینه دارند 514.99 یورو.
  • با کمپین ترکیبی شما بر این اساس ذخیره می کنید 47.11 یورو برای کل سال.
مارتین ماسیج

اشتراک Sky گزینه تلویزیون پولی با گیرنده است و نه پیشنهاد پخش جریانی با نام جدید “WOW”.

هواداران فوتبالی که می‌خواهند هر دقیقه از بازی را در فصل آینده بوندسلیگا ببینند، نیاز به اشتراک پخش جریانی در Sky و Dazn دارند. اگر می خواهید ذخیره کنید، می توانید به طور موقت به اشتراک ترکیبی دسترسی پیدا کنید. هر دو سرویس پخش در حال حاضر با قیمت ترجیحی در دسترس هستند. تبلیغات تمدید شد

هم اکنون Sky Bundesliga و Dazn را در یک بسته ترکیبی رزرو کنید
به روز شده: تبلیغات باید در 30 سپتامبر به پایان برسد. اما حالا طرفداران فوتبال هنوز دارند تا 14 نوامبر به وقتبرای انتخاب ترکیب ارزان Dazn-Sky با 38.99 یورو به جای 49.99 یورو در ماه.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

عمل می تواند تا 30. سپتامبر 14 نوامبر رزرو شد اراده. بنابراین، می توانید قبل از اینکه حداقل 12 ماه خود را متعهد کنید، منتظر اولین بازی های بوندسلیگا باشید.

اگر ترجیح می دهید فقط بازی های خاصی را ببینید، هرگز شنبه ها وقت ندارید یا فقط می خواهید کنفرانس ها را ببینید، اشتراک Dazn (بوندسلیگا در جمعه و یکشنبه) یا اشتراک Sky کافی است. با Wow همچنین می توانید بازی های بوندسلیگا را در روز شنبه و در کنفرانس ماهانه در جریان رزرو کنید. اما اگر می خواهید پس از افزایش قیمت اخیر به Dazn وفادار بمانید و یک دقیقه از بوندسلیگا را از دست ندهید، می توانید با اشتراک Sky در مقایسه با رزروهای فردی صرفه جویی کنید.

توجه داشته باشید که گزینه combo پس از 12 ماه به طور قابل توجهی گران می شود. سپس هر دو اشتراک هزینه دارند 61.99 یورو به جای 38.99 یورو در هر ماه (32 یورو برای Sky Bundesliga + 28.99 یورو برای Dazn). همچنین باید در نظر داشته باشید که بسته Sky Bundesliga شامل بازی های بوندسلیگا 1 و 2 می باشد. سایر پخش‌های ورزشی، مانند فوتبال از جام DFB و لیگ برتر و همچنین فرمول 1، فقط با بسته ورزشی در دسترس هستند که باید جداگانه رزرو شوند. از طرف دیگر، با Dazn، بسته کامل را با تمام پخش های خارج از بوندسلیگا دریافت می کنید.

Dazn & Sky را با هم کتاب کنید: در اینجا چگونه است

خلاصه فصل هفتم بازی تاج و تخت – همه قسمت ها

دزن مانند فصل گذشته بازی های جمعه و یکشنبه را در فصل آینده بوندسلیگا به نمایش خواهد گذاشت. Sky در روز شنبه و در “هفته های انگلیسی” پخش را بر عهده می گیرد. همچنین تمامی بازی های بوندسلیگا دوم در اسکای قابل مشاهده است.

اشتراک ترکیبی Dazn & Sky: آیا ارزشش را دارد؟

در اینجا بسته خود را خودتان پیکربندی می‌کنید. به این ترتیب اشتراک ترکیبی با Dazn & Sky را دریافت می‌کنید:

  1. ابتدا این مورد را در این صفحه انتخاب کنید بسته فوتبال بوندسلیگا 20 یورو در ماه.
  2. در صفحه زیر کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه ” را اضافه کنیدسپس سالانهبرای 18.99 یورو در ماه.
  3. به بالا بروید و ” را انتخاب کنیدبرای سفارش“.
  4. سفارش خود را تکمیل کنید

گالری عکس را شروع کنید(7 تصویر)