یکی از ویژگی ها باعث می شود طرفداران CoD به خصوص احمق به نظر برسند

اما اکنون این سوال بسیار مهم مطرح می شود: آیا آنها می توانند گنجینه های مجازی همچنین به Counter-Strike جدید منتقل شود یا هر بازیکنی دوباره از صفر شروع می کند؟

“آره. تمام بسته‌های سلاح، عکس‌برگردان‌ها و سایر اقلام موجودی CS:GO شما نیز می‌توانند در Counter-Strike 2 استفاده شوند.

بنابراین اگر قبلاً نگران اقلام خود بوده اید، او اکنون می تواند نفس راحتی بکشد.

طرفداران CoD از ناشر Activision عصبانی هستند

و از آنجایی که Warzone Caldera، همانطور که Warzone 1 نامیده می شود، عملاً مرده است. تمام پوست ها کم و بیش از بین می روند.

ناامیدی طرفداران به خودی خود علیه Counter-Strike 2 نیست. اما در برابر نارضایتی اکتیویژن.



منبع

بر این اساس، توییتر و ردیت نیز وجود دارند شکایات مختلف در مورد اینکه چرا Valve اجازه می دهد پوسته ها منتقل شوند اما Activision انگشت خود را بلند نمی کند.

و هر کسی که حتی کمی در مورد صنعت بازی می‌داند، می‌داند که این پوسته‌ها ارزش ثروت کمی دارند. گاهی اوقات بازیکنان مبالغ دیوانه کننده ای را روی میز دیجیتال می گذارند، تا چاقوی دلبندتان سایه خاصی داشته باشد.

پاسخ به این سوال مستقیماً در Steam قرار دارد. آنجا می گوید:

اعلام بازی Counter-Strike 2 در اینترنت موج زد! به هر حال، پس از 11 سال جایگزین نسخه طولانی مدت Counter-Strike: Global Offensive خواهد شد. در آن زمان، میلیون ها بازیکن پوست های متعددی برای سلاح ها و دستکش های خود جمع آوری کردند.

در یکی دیگر از انجمن های بزرگ بازی با این حال، این پیام باعث نارضایتی زیادی می شود. طرفداران CoD هنوز هم از ناشر Activision عصبانی هستند که نمی تواند پوسته های مورد علاقه خود را از Warzone به جانشین منتقل کند.

Valve رسماً Counter-Strike 2 را معرفی کرد و اینترنت وارونه است. تیراندازی آینده به طور خاص در توییتر و ردیت مورد بحث قرار می گیرد. اما یک سوال بیش از همه وجود دارد: آیا بازیکنان CS:GO می توانند پوسته های ارزشمند خود را انتقال دهند؟ پاسخ به این سوال باعث ناامیدی زیادی در جامعه CoD شده است.

ضد حمله

آیا بازیکنان می توانند پوسته های خود را از CS:GO بگیرند؟