یکی از بهترین کمدی ها اکنون به طور کامل روی دیزنی + اجرا می شود

در واقع، «خانواده مدرن» دیگر یک کمدی کمدی به معنای کلاسیک نیست، بیشتر شبیه آن به عنوان مثال، کمدی موکومنت، همانطور که از “دفتر” شناخته می شود (در این کشور با نام استرومبرگ محبوب شد). اما هیچ کدام از اینها از طنز کم نمی کند. برعکس، سریالی که درباره خانواده پریچت و دانفی است، هنوز یک فرقه مطلق است. اد اونیل، که هنوز برای خوانندگان قدیمی‌تر با نام آل باندی شناخته می‌شود، پس از «ازدواج… با بچه‌ها» موفق به ساخت کمدی مشابهی شد. و دیگر بازیگران نیز محبوب شدند، بالاتر از همه سوفیا ورگارا – همسر سریال زیبای اد اونیل.

خنده به خصوص در این مواقع خوب است. این کماکان یکی از بهترین سریال های کمدی سال های اخیر است. اکنون می توانید آنها را به طور کامل در دیزنی + مشاهده کنید، اما نتفلیکس اکنون دستش خالی است.

خانواده مدرن – تریلر فصل 1 آلمانی

اگر هنوز «خانواده مدرن» را ندیده اید، اکنون این شانس را دارید که کل سریال را یکجا تماشا کنید. همانطور که نگاهی به IMDb نشان می دهد، این کار ارزشمند است. دیتابیس فیلم معروف در حال حاضر 8.5 از 10 حداکثر امتیاز را دارد. در Rotten Tomatoes هم خوب به نظر می رسد – 85 درصد از منتقدان حرفه ای و حتی 89 درصد از مردم تایید شده اند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این تعجب آور نیست. در ایالات متحده، “خانواده مدرن” به هر حال در ABC که متعلق به گروه دیزنی است پخش شد. این سریال توسط تلویزیون فاکس قرن بیستم تولید شد، اما همانطور که مشخص است، آنها توسط دیزنی نیز ترکیب شدند. Ergo: منطقی است که یکی از بهترین کمدی‌ها راه خود را «خانه» پیدا کند و از این به بعد در دیزنی + اجرا شود.

منتقدان مشتاق هستند

هر کسی که بخواهد «خانواده مدرن» را پخش کند، خانه ای در نتفلیکس پیدا کرده است. اما این کم کم تغییر کرد. قبلاً سه فصل اول باید به دیزنی + واگذار می شد. اما 8 فصل باقی مانده هنوز در آنجا غایب بودند. از این به بعد، همه آنها در دیزنی + قرار می گیرند و نتفلیکس در آینده کاملاً خالی خواهد بود (خانواده مدرن را در دیزنی + تماشا کنید).

با حدود 20 دقیقه در هر قسمت، شما نسبتاً سریع از آن عبور می کنید، حتی اگر 250 قسمت پیش رو داشته باشید. هیچ وقت واقعا خسته کننده نمی شود. از این رو نکته ما: حتما باید نگاهی بیندازید.

این اعداد چشمگیر هستند: 250 قسمت در 11 فصل بین سال‌های 2009 و 2020 و دریافت 22 جایزه امی – هیچ سریال کمدی دیگری نتوانسته است این جایزه را بارها به دست آورد. اما اینجا در مورد کدام سریال صحبت می کنیم؟ خانواده مدرن!

دیگر در Netflix: Modern Family به طور کامل در Disney+ نیست

با تریلر فصل اول این سریال اطلاعات کمی وجود دارد: