یورو 7 اولین قربانی خود را پیدا کرد

با یورو 7، نه تنها خودروهای الکترونیکی برای بسیاری از مشتریان بسیار گران می شوند:

رئیس فعلی، کلاوس زلمر، قبلاً گفته بود که یورو 7 می تواند ضربه سختی به اشکودا بزند. او از آن انتقاد کرد فابیا دیگر با قیمت مناسب عرضه نمی شود می تواند تبدیل شود. اقدامات مشابه می تواند فولکس واگن پولو را نیز تهدید کند. آیا یورو 7 در یک پایان اولیه نسخه هاچ بک فابیا پایان ها هنوز مشخص نیست با این حال، برنامه‌های مربوط به مقررات جدید انتشار گازهای گلخانه‌ای روی زمین لرزان است.



منبع

خودروسازان در سراسر اروپا با مقررات جدید آلایندگی یورو 7 مخالفت می‌کنند. منتقدان می‌گویند که خودروها در نتیجه بسیار گران خواهند بود. در اشکودا، قوانین برنامه ریزی شده اکنون اولین پیامدهای خود را دارند. یک مدل محبوب خداحافظی می کند، اما جانشین در واقع از قبل مشخص بود.

اشکودا به پایان می رسد: فابیا کامبی مرتب شده است

اما کاهش شدید علاقه به مدل فرقه را می توان با این واقعیت نیز توضیح داد مشتریان منتظر نسخه جدید بوده اند – و اکنون در سرما کنار گذاشته می شوند.

هاچ بک فابیا و فولکس واگن پولو: آیا هنوز آینده ای وجود دارد؟

اشکودا در پاسخ به سوال Automotive News Europe توضیح می‌دهد: «دستیابی به اهداف آلایندگی برای مقررات آتی یورو 7 با هزینه‌های بسیار بالایی همراه است. بنابراین، «آن هیچ جانشینی برای Fabia Combi وجود ندارد.

را اشکودا فابیا کامبی آینده ای ندارد. این خودروساز اکنون این موضوع را اعلام کرده است. برنامه اولیه این بود که استیشن واگن محبوب را با قیمت پایه در سال جاری مجدداً راه اندازی کند. اما دستورالعمل‌های انتشار آلاینده‌های آتی تحت یورو 7 آچاری را برای چک‌ها در دستور کار قرار داده است.

پیش از این، نسخه استیشن واگن خودروی جمع و جور محبوب مجموعه ای در نظر گرفته می شد. در اواخر سال 2020، توماس شافر، رئیس وقت اشکودا، نسخه جدید 2023 را توضیح داد: “این برای ما بسیار مهم است زیرا بر تعهد ما تأکید می کند. تحرک مقرون به صرفه و عملی با قیمت های اولیه شفر اکنون رئیس برند فولکس واگن و مسئول برندهای حجمی در هیئت مدیره گروه است که شامل اشکودا نیز می شود.

از یک طرف، این می تواند به این معنی باشد که اشکودا به خوبی با برنامه های یورو 7 مطابقت دارد. به این ترتیب، می‌توانید مدلی را که دیگر خوب کار نمی‌کند، بدون تقصیر متوقف کنید. شاسی‌بلندها در حال حاضر بسیار مهم‌تر و محبوب‌تر از استیشن‌ها نزد مشتریان هستند، اما فضای زیادی نیز ارائه می‌کنند.

با پایان برنامه های آینده برای فابیا کامبی، این خودرو به صورت یکباره خواهد بود از نزدیک برای مشتریان بالقوه چونکه اون اشکودا از نوامبر 2022 مدل فعلی را تولید نکرده است. گزارش می گوید. گفته می شود که تا ماه مارس، اشکودا بیش از 3000 دستگاه استیشن واگن کوچک فروخته است. بهره نسبت به سال قبل تقریباً به نصف کاهش یافته است.