یوتیوب تسلیم می شود: بدترین تبلیغات در حال ناپدید شدن است

در چیزی ارزان تر YouTube Music Premium هزینه های 9.99 یورو در ماه ایجاد می شود، اما در اینجا YouTube فقط پخش موسیقی بدون تبلیغات را تضمین می کند.

در این بین، Vanced یک جایگزین رایگان YouTube بود که هیچ تبلیغاتی را نشان نمی داد.

YouTube Premium بدون تبلیغات

یکی از کارمندان یوتیوب تایید کرده است که این پلت فرم ویدیویی به زودی نمایش تبلیغات همپوشانی را متوقف کنید تبدیل می شود. همانطور که گفته می شود نباید جایگزین مشابهی ارائه شود. بنابراین کاربران یوتیوب می‌توانند منتظر تبلیغات کمی کمتر باشند. به گفته یوتیوب، این تغییر باید از 6 آوریل 2023 اعمال شود.

زبان ها:آلمانی

یوتیوب تبلیغات همپوشانی را خاموش می کند

طبق اظهارات خود، یوتیوب می خواهد با خاموش شدن، تجربه کاربری را بهبود بخشد. آنها می خواهند توجه را به قالب های تبلیغاتی با عملکرد بهتر جلب کنند (منبع: YouTube Help). جالب است یوتیوب در خود اعلامیه تبلیغات همپوشانی را به عنوان “مشکل برای بینندگان” توصیف می کند. این پلتفرم انتظار دارد تأثیر آن برای اکثر سازندگان محدود باشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع نسخه:متفاوت است

تبلیغات همپوشانی قبلاً در نسخه دسکتاپ این پلتفرم قابل توجه بود. آنها بودند در پایین ویدیوها به عنوان بنرهای کلاسیک دیدن. آنها را می توان حذف کرد، اما اغلب پس از مدتی دوباره ظاهر می شوند. یوتیوب اغلب تبلیغات را مستقیماً روی پلتفرم قرار نمی داد، بلکه آنها را در ویدیوهای تعبیه شده در وب سایت های شخص ثالث نمایش می داد. تبلیغات همپوشانی در تلفن همراه قابل مشاهده نبود.

یوتیوب دیگر قالب تبلیغاتی آزاردهنده ای را ارائه نخواهد کرد. از 6 آوریل، تبلیغات همپوشانی در مرورگرهای دسک تاپ ناپدید می شوند. آنها به ویژه در فیلم های تعبیه شده قابل مشاهده بودند. بدون جایگزینی لغو خواهند شد.