یوتیوب به عنوان جایگزین نتفلیکس: سرویس پخش جدید راه اندازی شد


با کانال های Primetime، YouTube به طور قابل توجهی ارائه خود را گسترش می دهد. محتوای سایر ارائه دهندگان استریم را می توان مستقیماً در پلتفرم مشاهده کرد. حتی اگر بزرگترین ارائه دهندگان مانند Netflix و Amazon Prime Video غایب باشند، یوتیوب امید زیادی به بازار جدید پخش ویدیو دارد.

یوتیوب کانال های Primetime را در ایالات متحده راه اندازی کرد

در ایالات متحده، کاربران YouTube اکنون می توانند به کانال های به اصطلاح پرایم تایم دسترسی داشته باشند. این مجموعه گسترده ای از ویدئوها است ارائه شده توسط سرویس های پخش خارجی به طور مستقیم در YouTube تبدیل می شود. علاقه مندان این فرصت را دارند که فوراً یک اشتراک مناسب را منعقد کنند. در ابتدا، لیست ارائه دهندگان استریم هنوز قابل مدیریت است، از جمله AMC +، Epix، Paramount +، Starz و Showtime.

در دوره بعدی، ارائه دهندگان بیشتری قرار است اضافه شوند، اگرچه انتظار نمی رود نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو یا دیزنی پلاس درگیر شوند. برای طرفداران ورزش، یوتیوب آن را صدا می کند پاس لیگ NBA، که قرار است “به زودی” بخشی از کانال های Primetime شود.

YouTube کانال‌های Primetime را اینگونه تبلیغ می‌کند (منبع تصویر: وبلاگ یوتیوب)

طبق اعلام یوتیوب، پیشنهاد جدید به عنوان بخشی از بخش فیلم و تلویزیون در دسترس خواهد بود. ویدیوهای لیست شده در آنجا نیز باید در نتایج جستجو و توصیه‌هایی از ویدیوهای سنتی YouTube پاپ آپ کاربران همچنان می توانند نظر بدهند و به آن رای مثبت بدهند – پس از حذف دکمه دوست نداشتن – اما YouTube تعداد بازدیدها را برای خود نگه می دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا برای کاربران نیز اعمال خواهد شد یا خیر منافع مالی زمانی که به جای اشتراک در ارائه دهنده مربوطه، محتوای پولی را در YouTube تماشا می کنند.

کدام ارائه دهنده استریم چیست؟ پاسخ در ویدیو

یوتیوب: کانال های Primetime نیز در سطح بین المللی

به گفته یوتیوب، این پیشنهاد در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است، اما در یک راه اندازی بین المللی در حال حاضر روی آن کار می شود (منبع: وبلاگ یوتیوب). هنوز مشخص نشده است که آیا و چه زمانی کانال های پرایم تایم در آلمان نیز عرضه خواهند شد.



منبع