یوبی سافت در حال فروختن دو موفقیت بزرگ جهان باز است


آیا می خواهید زمان زیادی برای بازی با قیمت کمی داشته باشید؟ سپس باید نگاهی به فروش فعلی Steam بیندازید. کمی قبل از انتشار Assassin’s Creed Mirage در پاییز، یوبی سافت دو غول جهان باز خود را با قیمتی بسیار پایین عرضه می کند. اما شما باید سریع باشید!

قاتلان عقیده

Assassin’s Creed Origins و Odyssey را بگیرید

16 سال پیش اولین قسمت Assassin’s Creed منتشر شد. در آن زمان همه چیز در مورد متصدی بار دزموند مایلز، پروفسور وارن ویدیک و صنایع آبسترگو بود. از آن زمان تاکنون، این سریال در دوره ها و کشورهای مختلف جریان دارد. در طول سال ها، برخی از مورد علاقه طرفداران ظهور کرد، از جمله مدخل های Origins و Odyssey.

اگر هنوز این بخش ها را از دست داده اید و می خواهید کتابخانه Steam خود را گسترش دهید، اکنون می توانید در Steam تا 85 درصد صرفه جویی کنید.

Assassin’s Creed Origins (2017) داستان غم انگیز بایک، پدر گروه Assassin Brotherhood در مصر باستان را دنبال می کند. به جای 59.99 یورو، بازی در حال حاضر روی استیم هزینه دارد فقط 8.99 یورو (اکنون در Steam تماشا کنید).

Assassin’s Creed Odyssey (2018) شما را از طرد شده به افسانه زنده می برد تا اسرار گذشته خود را کشف کنید و سرنوشت یونان باستان را تغییر دهید. به جای 59.99 یورو، بازی در حال حاضر روی استیم هزینه دارد فقط 11.99 یورو (اکنون در Steam تماشا کنید).

هر دو پیشنهاد اعمال می شود تا 15 ژوئن 2023

اولین برداشت را از Assassin’s Creed Mirage دریافت کنید:

تریلر بازی Assassin’s Creed Mirage: Gameplay

Assassin’s Creed در استیم: بیش از 200 ساعت سرگرمی با 20.98 یورو

سری بازی نه تنها داستان های هیجان انگیزی را ارائه می دهد، بلکه یک دنیای باز بزرگ برای کشف را نیز ارائه می دهد. برای کشف همه چیز به مدتی نیاز دارید. در اینجا مروری بر فصول است:

  • ریشه ها: داستان به تنهایی 30 ساعت طول می کشد، برای Completionists حتی 83 ساعت است.
  • Odyssey: داستان به تنهایی 43 ساعت طول می کشد، برای Completionists آن 136 ساعت است.

بنابراین اگر هر دو قسمت را به طور کامل بازی می کنید، از خودتان انتظار داشته باشید حدود 219 ساعت سرگرمی بازی. با قیمتی در حدود 21 یورو، قطعاً نمی توانید اشتباه کنید.

در گالری عکس ما فصل های باقی مانده را به شما نشان می دهیم:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع