گوگل و رنو به نیروها می پیوندند

این هم هست ایجاد یک “دوقلو دیجیتال” ارائه شده، شبه یک وسیله نقلیه مجازی دو برابر. که باید ادغام سریعتر خدمات جدید برای وسیله نقلیه که قبلا بر روی پلت فرم دوقلو دیجیتال آزمایش شده بودند (منبع: رنو).

آیا یک ماشین الکتریکی ارزش آن را دارد؟

رنو می خواهد به طور کامل به فضای ابری سوئیچ کند

به خصوص جالب است: “مدل های بیمه مبتنی بر استفاده واقعی و رفتار رانندگی” نیز باید فناوری جدید را فعال کند. با این حال، سازنده خودرو دقیقاً آنچه را که رنو در نظر دارد در اینجا توضیح نمی دهد.

رنو به عنوان نمونه ای از امکانات و اهداف SDV اشاره می کند تعمیر و نگهداری پیش بینی و در صورت لزوم تشخیص خطا و عیب یابی. این طوری باید باشد تجربه رانندگی در هواپیما شخصی تر می شود و با رفتار رانندگی سازگار می شود، به عنوان مثال با مقاصد پر استفاده مانند ایستگاه های شارژ.

در بلندمدت، رنو می خواهد کل مدل عملیاتی خود را به فضای ابری منتقل کند تا به «انعطاف پذیری، عملکرد بهتر و سودآوری بیشتر» دست یابد.



منبع

تحول در صنعت خودرو در حال پیشرفت است. رنو می‌خواهد در خط مقدم تغییرات باشد و اکنون همکاری خود را با گوگل اعلام کرده است. هر دو شرکت می خواهند پلتفرمی برای خودروی آینده ایجاد کنند. در میان چیزهای دیگر، تمرکز بر روی “دوقلو دیجیتال” است که برای تسریع ادغام خدمات جدید در خودرو در نظر گرفته شده است.

گوگل

هدف از همکاری است برای توسعه زیرساخت دیجیتال برای “وسیله نقلیه تعریف شده نرم افزار” (SDV).. به زبان ساده: The نرم افزار باید نقش اصلی را در خودروهای آینده رنو ایفا کند. رنو و گوگل از سال 2018 روی محاسبات ابری با هم کار می کنند. اکنون قرار است این مشارکت تسریع شود.

هرکسی که خبر تحول صنعت خودرو را بشنود بلافاصله به فکر خودروهای الکترونیکی و پایان موتورهای احتراقی می افتد. اما تغییر بسیار گسترده تر است. نرم افزار و شبکه های دیجیتال حداقل در آینده اهمیت خواهند داشت. رنو هم این را می‌داند، به همین دلیل است که این خودروساز فرانسوی گوگل را به عنوان یک شریک قوی وارد کرده است.

گوگل و رنو می خواهند خودروهای آینده را توسعه دهند