گوگل در حال کمک به تلفن همراه جدید است

در واقع، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 تنها از برنامه‌های مخصوص اندروید پشتیبانی می‌کند، در حالی که گلکسی زد فولد 5 به سادگی به عنوان یک نمایشگر معمولی گوشی هوشمند عمل می‌کند. SamMobile فرض می کند که این به دلیل اندازه بسیار کوچکتر است و برنامه های موجود در صفحه نمایش بیرونی 3.4 اینچی Galaxy Z Flip 5 در غیر این صورت اصلا اجرا نمی شوند. بر این اساس، مهم است که سامسونگ بتواند بر ارزش افزوده نمایشگر خارجی بزرگتر با بسیاری از برنامه های مناسب تأکید کند.



منبع Samsung Galaxy Z Flip 5 در مقایسه با Galaxy Z Flip 4 چگونه باید باشد:

سامسونگ امسال هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. گوشی های هوشمند گلکسی S23 شروع خوبی داشتند و حالا سامسونگ می خواهد محصولات دیگر را دنبال کند. این شرکت کره جنوبی قرار است از گوگل حمایت دریافت کند. این به تلفن همراه تاشو بعدی ارزش افزوده واقعی می دهد.

سامسونگ الکترونیکس

گوگل برنامه های گوشی تاشو جدید سامسونگ را بهینه می کند

سامسونگ در پایان جولای 2023 میزبان رویداد Unpacked خواهد بود، جایی که به احتمال زیاد گوشی‌های تاشو جدید ارائه خواهند شد. به طور خاص گلکسی زد فلیپ 5 به‌روزرسانی بزرگی را هم از نظر بصری و هم از نظر فنی دریافت می‌کند. که چشم را جلب خواهد کرد نمایشگر بسیار بزرگتر در فضای باز پاییز، که باید ارزش افزوده زیادی را ارائه دهد، زیرا در آینده می توان به طور مستقیم خدمات بیشتری را ارائه کرد. گوگل باید کمک کند تا این کار بهینه انجام شود.

بر اساس اطلاعات SamMobile، گفته می شود که گوگل برخی از برنامه های خود را به طور خاص برای نمایشگر خارجی 3.4 اینچی جدید Galaxy Z Flip 5 تطبیق داده است. بنابراین شما نه تنها برنامه های اختصاصی سامسونگ را در آنجا پیدا خواهید کرد، بلکه برنامه هایی مانند مستقیم گوگل را نیز خواهید دید یوتیوب، پیام‌ها و نقشه‌های گوگل. برنامه های بیشتری می توانند در طول زمان دنبال شوند. فعلاً فقط سه برنامه Google باید تأیید شوند.

برای مقایسه: اینها تلفن های همراه تاشو فعلی سامسونگ هستند:

اصلا چرا برنامه ها باید تنظیم شوند؟

با این کار، گوگل مهمترین برنامه ها را برای نمایشگر خارجی پوشش می دهد. می‌توانید مستقیماً با آن حرکت کنید و نقشه را روی صفحه نمایش خارجی کوچک نشان دهید، ویدیوهای YouTube را تماشا کنید و پیام بنویسید. اینکه آیا برنامه های دیگری مانند واتس اپ نیز کار خواهند کرد یا خیر، باید دید. احتمالاً سامسونگ هنگام ارائه Galaxy Z Flip 5 رابط توسعه دهنده را معرفی و منتشر خواهد کرد. سایر برنامه ها می توانند دنبال شوند.