گوگل در بسیاری از مکان ها تلفن های همراه را اصلاح می کند

گوگل دارد دوربین های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را بهبود بخشید. پیکسل 7 هنوز فاقد زوم اپتیکال است، اما گوگل می‌خواهد این مشکل را با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با ایجاد زوم 2 برابری با برش بخشی از تصویر جبران کند. بزرگنمایی 2 برابری تقریباً بدون از دست دادن و حداکثر 8 برابر با زوم دیجیتال ممکن است. دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض همچنان باقی مانده است و دوربین جلو اکنون به لطف زاویه باز می‌تواند به میزان قابل توجهی عکس‌برداری کند. همه دوربین ها می توانند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

Pixel 6 و Pixel 6 Pro (تست) با بخش دوربین بزرگ در پشت بسیار قابل توجه هستند. این امر گوگل را کمی با پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو خنثی می کند. رنگ بخش دوربین دیگر چندان برجسته نیست و رنگ برجسته قاب را به کار می گیرد. دوربین ها اکنون بریده شده اند و بسیار چشم نوازتر هستند.

رنگ‌های Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro. (منبع تصویر: گوگل)

پیکسل 7 پرو با دوربین 50 مگاپیکسلی باقی می ماند. زاویه فوق عریض 12 مگاپیکسلی اکنون به صورت اپتیکال تثبیت شده است و می تواند حتی تصاویر بهتری بگیرد. لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی از زوم اپتیکال 5 برابری پشتیبانی می کند. حداکثر بزرگنمایی 30 برابر امکان پذیر است. باز هم، همه دوربین ها می توانند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

گوگل با پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، دو گوشی هوشمند برتر جدید را معرفی کرده است که در مقایسه با گوشی‌های هوشمند پیکسل 6 از لحاظ جزئیات بهبود یافته‌اند. گوگل طراحی، دوربین و ویژگی‌های نرم‌افزاری را بهبود بخشیده است که گوشی‌های پیکسل را بسیار منحصر به فرد می‌کند. قیمت بدون تغییر باقی می ماند که با توجه به شرایط فعلی بسیار دلگرم کننده است.

گوگل

Google Pixel 7 (Pro) با طراحی جدید

Google Pixel 7 – گوشی هوشمند اندرویدی آنلاک با لنز زاویه باز – 128 گیگابایت – Obsidian

نه تنها عکس ها، بلکه فیلم ها نیز بهینه شده اند. می توان آن را در HDR در 10 بیت ضبط کرد. جدید “Cinematic Blur” است، که پس‌زمینه ویدیوها را محو می‌کند تا چیزهای موجود در پیش‌زمینه را در کانون توجه قرار دهد. علاوه بر این، تثبیت‌کننده تصویر بسیار بهتری وجود دارد، همانطور که از دوربین‌های اکشن مانند GoPro می‌دانید.

امکانات جدید نرم افزار

صفحه نمایش گوگل پیکسل 7 با اندازه 6.3 اینچ کمی کوچکتر شده است (منبع تصویر: گوگل)
  • یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جدیدی که می‌توان در آلمان نیز از آن استفاده کرد، امکان ایجاد رونوشت از پیام‌های صوتی است. بنابراین اگر یک پیام صوتی طولانی دریافت می‌کنید و نمی‌خواهید به آن گوش دهید، می‌توانید فقط به پیکسل 7 یا پیکسل 7 پرو اجازه دهید یک رونوشت ایجاد کنند. سپس می توانید به جای گوش دادن به پیام صوتی، آن را به سادگی بخوانید.
  • همچنین از Google Assistant برای ورودی صوتی پشتیبانی می‌کنید. برای مثال، می‌توانید مستقیماً ایموجی‌ها را جستجو کنید و هنگام استفاده از ورودی صوتی، آن‌ها را درج کنید.
  • با “تماس های شفاف” کیفیت تماس تماس های تلفنی باید دوباره به طور قابل توجهی بهبود یابد. حتی اگر صدای محیط بسیار بلند باشد، یادگیری ماشینی نویز پس زمینه را فیلتر می کند و صدا را بسیار بهتر منتقل می کند.
  • باز کردن قفل با چهره نیز برای اولین بار پشتیبانی می شود. علاوه بر اثر انگشت، می توانید از چهره خود نیز برای ورود ایمن به گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

همه اینها به دلیل جدید است پردازنده Tensor G2 و تراشه امنیتی Titan M2 ممکن است. اینها در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو نصب شده اند. صفحه نمایش پیکسل 7 کمی کوچکتر شده و 6.3 اینچ است و همچنان از 90 هرتز پشتیبانی می کند. هر دو صفحه نمایش 25 درصد روشن تر شده اند. این بار هر دو اسمارت فون دارای انتخابی بین 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی هستند. باتری پیکسل 7 4355 میلی آمپر ساعت است و می توان آن را به سرعت تا 30 وات شارژ کرد. باتری پیکسل 7 پرو به 5000 میلی آمپر ساعت می رسد. سرعت بارگذاری ثابت می ماند. منبع تغذیه گنجانده نشده است. اندروید 13 از پیش نصب شده است و شما به مدت پنج سال به روز رسانی تضمین شده دارید.

Google Pixel 7 (Pro): قیمت و در دسترس بودن

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Google Pixel 7 Pro – گوشی هوشمند اندروید 5G آنلاک شده با لنز تله فوتو، لنز زاویه باز و 24 ساعته

اساسا گوگل کیفیت تصویر دوربین ها را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. جدید با “مارکو فوکوس” اضافه شد، که می تواند کلوزآپ های عالی ایجاد کند. گوگل همچنین عملکردی را ادغام کرده است که با آن می توان کل عکس ها را دوباره شارپ کرد، نه فقط چهره ها را مانند قبل. حالت دید در شب نه تنها تصاویر با کیفیت بهتری می گیرد، بلکه اکنون به طور قابل توجهی سریعتر نیز فعال می شود. کل فرآیند پردازش به شدت تسریع شده است تا بتوانید در شب عکس های بهتری بگیرید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/10/2022 17:47

Google Pixel 7 Pro – گوشی هوشمند اندروید 5G آنلاک شده با لنز تله فوتو، لنز زاویه باز و 24 ساعته

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/10/2022 17:48

گوگل پیکسل 7 را اکنون می توان با قیمت 649 یورو سفارش داد. پیش‌سفارش‌کنندگان Pixel Buds Pro را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند. Pixel 7 Pro از 899 یورو قیمت دارد و Pixel Watch برای پیش‌سفارش رایگان است. عرضه به بازار در 13 اکتبر 2022 انجام خواهد شد.

Google Pixel 7 - گوشی هوشمند اندرویدی آنلاک با لنز زاویه باز - 128 گیگابایت - Obsidian

دقیقاً مانند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، شما همچنان از نظر بصری با پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو متمایز هستید. اما افرادی که از آنها عکس می گیرید اکنون به لطف بخش های قابل مشاهده تر دوربین، می دانند کجا باید نگاه کنند.

گوگل کیفیت عکس و ویدیو را بهبود می بخشد

تلفن‌های پیکسل جدید همچنان از تمام عملکردهای شناخته شده‌ای که قبلاً از نسخه‌های قبلی می‌شناسید پشتیبانی می‌کنند که در ویدیو به شما نشان می‌دهیم:

از نظر فنی ارتقا یافته است

گوگل پیکسل 7 پرو صفحه نمایش 6.7 اینچی خود را حفظ می کند. (منبع تصویر: گوگل)