یک عدد چشمگیر نشان می‌دهد که آلمانی‌ها چقدر نگران صرفه‌جویی در انرژی هستند: در مقایسه با سال گذشته، جستجوهای گوگل مانند «چگونه گاز را صرفه‌جویی کنم» یا «هزینه‌های گرمایشی» بیش از 5000 درصد افزایش یافته است. اکنون موتور جستجو می‌خواهد به طور مستقیم علاقه فزاینده به موضوع را پوشش دهد.

گوگل می خواهد اطلاعات مربوط به صرفه جویی در مصرف انرژی را در یک مکان نمایش دهد

به عنوان مثال، هر کسی که به دنبال “بحران انرژی در اروپا” باشد، بلافاصله آن را دریافت خواهد کرد مقالات خبری مرتبط و نکات صرفه جویی در مصرف انرژی توسط آژانس بین المللی انرژی (IEA) نشان داده شده است. اطلاعات منطقه ای نیز گنجانده شده است که – در صورت وجود – باید شامل امکانات و راه های حمایت مالی نیز باشد (منبع: گوگل).

هنگام خرید آنلاین نیز می توانید پس انداز کنید:

صرفه جویی در انرژی با لوازم آشپزخانه کم مصرف و نازل های اسپری

این ویژگی کاملاً جدید نیست. گوگل در حال حاضر با اطلاعات مربوط به همه گیری ویروس کرونا به روشی مشابه برخورد می کند.

چگونه ویژگی جدید صرفه جویی در انرژی گوگل در عمل به نظر می رسد را می توان در اینجا مشاهده کرد:

این همان چیزی است که ویژگی جدید گوگل برای صرفه جویی در انرژی باید به نظر برسد (منبع تصویر: گوگل)