گوگل برخلاف این روند حرکت می کند

جالب: همین پیکسل 8 پرو نباید نمایشگر کوچکی داشته باشدجوان می گوید. بنابراین مدل Pro با صفحه نمایش 6.7 اینچی باقی می ماند. تولید صفحه نمایش که به سفارش سامسونگ انجام شده است، قرار است در ماه می آغاز شود.

تمایل به نمایشگرهای گوشی هوشمند بزرگ‌تر یک جنبه منفی دارد: ابعاد کیس نیز هر سال افزایش می‌یابد. اما همه روند XXL را در دنیای موبایل دوست ندارند. آن‌ها می‌توانند در آینده با پیکسل 8 جایگزینی دریافت کنند.

گفته می شود که گوگل پیکسل 8 نمایشگر کوچک تری دارد

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

بر روی کاغذ، کوچک سازی ممکن است به سختی قابل ذکر باشد. با این حال، در عمل، پیکسل 8 می تواند به طور قابل توجهی در دست احساس بهتری داشته باشد و به یکی از معدود تلفن های هوشمند تبدیل شود که ابعاد جمع و جور را با فناوری پیشرفته ترکیب می کند. با این حال، پیکسل 8 به اندازه‌ای که در ابتدا حدس زده می‌شد جمع و جور نخواهد بود.

گوشی های هوشمند پرچمدار جمع و جور در دنیای گوشی های هوشمند به یک چیز کمیاب تبدیل شده اند. پیروان او، در عین حال که پرشور و خوش صدا هستند، کوچک هستند. حتی اپل با آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی موفقیت فروش خوبی نداشت و مدل مینی را به نفع آیفون 14 پلاس بزرگتر متوقف کرد. با صفحه نمایش 5.4 اینچی، به طور قابل توجهی کوچکتر از پیکسل 8 بود که باید باشد.

کوتوله قدرت جمع و جور: یک متخصص شناخته شده مطمئن است که پیکسل 8 باید نمایشگر به طور قابل توجهی کوچکتر داشته باشد. بنابراین گوگل برای مشتریانی که از نظر جنایتکارانه نادیده گرفته شده اند، به ویژه در دنیای اندروید جذابیت دارد.

گوگل

از آنجا که تلفن همراه گوگل باید نمایشگر به میزان قابل توجهی کوچک شود. این راس یانگ، یکی از کارشناسان داخلی مشهور صنعت، می گوید. با توجه به او قطر صفحه نمایش پیکسل 8 به 6.16 اینچ کاهش می یابد. برای مقایسه: پیکسل 7 فعلی 6.32 اینچ است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Pixel 7 فعلی در دست بررسی است:

پرچمداران جمع و جور چیز کمیاب هستند

پیکسل 8 با صفحه نمایش 6.16 اینچی می تواند … تعادل ایده آل بین صفحه نمایش بزرگ و قابلیت حمل پیشنهاد. در پاییز و زمانی که انتظار می رود تولید پیکسل شود، خواهیم دید که آیا واقعاً چنین است یا خیر.