گوشی‌های پیکسل که رقبا پشت سر گذاشته‌اند – اما گوگل اهمیتی نمی‌دهد

اما مشخص است که بین پیکسل 6 پرو و ​​7 پرو قرار دارد به ندرت هیچ پیشرفتی در تست تک هسته ای وجود دارد داده است. وقتی بنچمارک Geekbench 5 را اجرا کردیم، پیکسل 6 پرو 1008 امتیاز و پیکسل 7 پرو 1034 امتیاز کسب کردند.

از زمان پیکسل 6، گوگل دیگر از پردازنده‌های کوالکام استفاده نمی‌کند، بلکه ترجیح می‌دهد از SoC‌های Tensor تولید شده در داخل استفاده کند. نسل دوم این پردازنده را می‌توان در پیکسل 7 (پرو) جدید یافت. در مقایسه مستقیم با بهترین محصولات کوالکام و اپل، گوشی‌های هوشمند پیکسل تنها به عملکرد پایین‌تری دست پیدا می‌کنند. اما گوگل در این مورد مشکلی نداردو صاحبان تلفن همراه نیز نباید نگران باشند – حداقل این چیزی است که گوگل فکر می کند.

در گوشی‌های هوشمند پیکسل جدید، گوگل از فرآیند تانسور خود استفاده می‌کند. در بنچمارک‌ها، تلفن‌های همراه اغلب عقب‌تر از رقبا هستند – اما به گفته گوگل، این اصلاً مشکلی نیست. موضوع دیگر بسیار مهمتر از عملکرد اوج است.

گوگل

تلفن‌های پیکسل: واقعیت مهم‌تر از معیارهاست

در واقع، بسیاری از تست‌های معیار فقط بر عملکرد اوج تمرکز دارند که به ندرت در استفاده روزمره مورد نیاز است. قبلاً با پیکسل 6، گوگل نشان داد که الف حداکثر بهره وری به خصوص با حجم کاری متوسط قابل انتظار این شرکت حتی یک گام فراتر رفت و ادعا کرد که یک هسته CPU Cortex-X – مانند هسته هایی که اغلب در تلفن های رقیب یافت می شود – فقط برای شکست دادن معیارها مفید است.



منبع

در ویدیو: این چیزی است که ما در مورد پیکسل 7 فکر می کنیم.

گوشی‌های هوشمند پیکسل: کارایی به جای ارزش‌های برتر

وقتی از مونیکا گوپتا، رئیس مدیریت محصول در Google Silicon در مورد تفاوت‌های گاهاً قابل توجه در مقادیر اوج سؤال می‌شود، می‌گوید که مصنوعی معیارها چندان مهم نیستند. کاربران باید بیشتر به نحوه رفتار تلفن های همراه در شرایط واقعی علاقه مند باشند. (منبع: Mady by Google Podcast).

عملکرد Pixel 7 Pro در مورد دوربین ها قابل توجه است:

به گفته گوپتا، معیارهای «کلاسیک» در زمانی پدیدار شدند که هنوز نقشی به عنوان یک عملکرد هوش مصنوعی ایفا نکرده اند. مقایسه‌های سنتی «ممکن است داستانی را بیان کنند»، اما گوگل «احساس نمی‌کند که دارند کل داستان را بیان می‌کنند».