گواهینامه رانندگی اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه های الکترونیکی: لطفا کپی کنید، آلمان!

نظری از فلیکس گرابر.

تنظیم اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه های الکترونیکی: سنگاپور نشان می دهد که چگونه می تواند کار کند

پارکینگ های ثابت، همانطور که برخی از شهرها در حال حاضر معرفی می کنند باید به یک قاعده تبدیل شود، نه استثنا. در این صورت مجبور نیستید آنقدر پیش بروید و اسکوترهای الکترونیکی را به طور کامل ممنوع کنید، همانطور که به زودی در پاریس اتفاق خواهد افتاد.

اگر می‌خواهید دوچرخه‌های الکترونیکی یا اسکوترهای الکترونیکی سوار شوید، باید تحصیلات خود را ادامه دهید و یک آزمون آنلاین اجباری را پشت سر بگذارید. در آن، دانش در سه زمینه با استفاده از یک پرسشنامه چند گزینه ای پرس و جو شده است: اطلاعات عمومی در مورد دوچرخه های الکترونیکی و اسکوترهای الکترونیکی، مقررات استفاده از آنها در فضاهای عمومی و دستورالعمل های رفتاری برای راه اندازی وسایل نقلیه استعلام شده است.

آرزوی من: گواهینامه رانندگی برای اسکوترهای الکترونیکی در آلمان نیز

از آن ما می توانیم دوست دارم برای آلمان برش بزنم. لازم نیست مانند آمار ADAC به آمار تصادفات نگاه کنید تا ببینید اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه های الکترونیکی پتانسیل ریسک قابل توجه بهبود می یابند

نسبت دوچرخه های الکترونیکی درگیر تصادفات دوچرخه نیز در حال افزایش است. بنابراین ضرری ندارد که هر از چند گاهی بررسی کنید که آیا راکبان می توانند سرعت دوچرخه های الکترونیکی مدرن را کنترل کنند یا خیر. همچنین به نفع خود آنهاست که دوچرخه سواران باید بدانند چه کار می کنند.

چه چیزی کار می کند – و چه چیزی کار نمی کند – می توانید در ویدیو ببینید:

همانطور که ADAC می نویسد، است علاوه بر این، الکل اغلب در تصادفات مربوط به اسکوترها دخیل است. برای من تعجب آور نیست. حداقل حد مجاز الکل برای اسکوترهای الکترونیکی مانند رانندگان است. اما یکی پایین آوردن در حال بحث است – ایده ی خوبی نیست. به هر حال، رانندگی به صورت جفت در حال حاضر مجاز نیست، حتی اگر بتوانید آن را در هر زمان و هر مکان ببینید.

در این مرحله، من به جنبه زیست محیطی اسکوترهای باتری دار که در درختان و رودخانه ها ختم می شوند، نمی پردازم. اما شما همچنین می توانید ببینید که حداقل یکی وجود دارد باید برای نوعی “آداب اسکوتر الکترونیکی” اجباری باشد. در اینجا می توان خود را بر روی نمونه نشان دوچرخه ای که در دوره ابتدایی می ساختیم، جهت یابی کرد.



منبع

قوانین قانونی برای استفاده که بسیار فراتر از حداقل سن باشد مورد نیاز است. حداقل یکی باید اطلاعات در مورد خطرات و مقررات ترافیک جاده ای (StVo) وظیفه بودن. زیرا به هیچ وجه همه کسانی که با اسکوترهای الکترونیکی رانندگی می کنند به اندازه کافی بزرگ نیستند که مجبور باشند به StVo نگاهی بیندازند.

قانونگذاران و ارائه دهندگان را مسئول کنید

از فلنزبورگ تا فوسن، امروزه می‌توانید آن‌ها را عملاً در همه جای آلمان دریافت کنید: اسکوترهای الکترونیکی در بسیاری از مکان‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از منظره شهری تبدیل شده‌اند. همچنین می‌تواند بسیار کاربردی باشد که برنامه را بیرون بکشید، آن را اجاره کنید و بروید. اما باید بدانید وقتی با اسکوتر الکترونیکی در جاده هستید چه کار می کنید – اتفاقاً این در مورد دوچرخه های الکترونیکی نیز صدق می کند. سنگاپور به ما نشان می دهد که چگونه این کار انجام می شود.

برای رفع مشکل دیگر، ارائه دهندگان اسکوترهای الکترونیکی باید همراه شوند. زیرا اسکوترهای برقی هنگام ایستادن نیز خطرناک هستند، زیرا بسیاری از رانندگان آنها را هر جا که بخواهند ترک می کنند – به عنوان مثال در وسط مسیر دوچرخه سواری، جایی که دوچرخه سوار بعدی دیگر نمی تواند به موقع از مسیر خارج شود.

به خاطر اینکه به سرعت در حال افزایش تعداد تصادفات همراه با جراحات و مرگ و میر، که مربوط به وسایل نقلیه نسبتا جوان است، مقرراتی در راه است. دولت سنگاپور در سال 2021 تصمیم گرفت و از آن زمان به وظیفه خود عمل کرده است.

اگر در یک شهر بزرگتر زندگی می کنید، فقط باید با چشمان باز در منطقه قدم بزنید. احتمال زیادی وجود دارد که کسی را با رعد و برق از کنار خود ببینید. احتمال انجام این کار قوانین راهنمایی و رانندگی یا متفکر بودن برگزار می شود متاسفانه نسبتا کم است.

من نه تنها از طرفداران پر و پا قرص تست های آمادگی جسمانی رانندگی برای اسکوترهای الکترونیکی هستم:

از ابتدای سال 2022 وجود داشته است، تعهد برای یک نوع گواهینامه رانندگی S-Pedelecs (دوچرخه های الکترونیکی با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت) و اسکوترهای برقی در سنگاپور. این ایده ای است که ما می خواهیم از دیدگاه آلمانی به آن نگاه دقیق تری داشته باشیم.