این باید با یک فناوری باتری جدید امکان پذیر شود که در آن سلول های انرژی انباشته هستند. به گفته SamMobile، روش انباشتگی چندین مزیت دارد. اینها شامل یکی هستند چگالی انرژی بالاتر و الف بهبود فرآیند بارگذاری. به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ همچنین باید بتواند سرعت شارژ را از حداکثر فعلی 45 وات به آن افزایش دهد. 65 وات. این امر فاصله سامسونگ را با رقبا، به ویژه از چین، کاهش می دهد.

جهش های بزرگ در صنعت گوشی های هوشمند نادر است. این حتی در مورد موتور نوآوری سامسونگ نیز صدق می کند. اما همانطور که مشخص است، چکیدن مداوم سنگ را از بین می برد.

یک نقطه انتقاد سالهاست که سری گلکسی اس را همراهی می کند. با گلکسی اس 24، سامسونگ می‌تواند آن را از سر راه برداشته و به رقبا برسد. با این حال، ظرفیت های محدود ممکن است سازنده لوازم الکترونیکی را مجبور به تصمیم گیری نامطلوب کند.

سامسونگ الکترونیکس
قبل از گلکسی اس 24، سامسونگ در آستانه نمایش تلفن های همراه تاشو جدید است. کره جنوبی در پایان ماه جولای گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را معرفی خواهند کرد. برخلاف شایعات قدیمی تر، فلیپ 5 با وجود لولای جدید، همچنان در هنگام بسته شدن باید شکافی داشته باشد.