گفته می شود سونی در حال کار بر روی یک PSP جدید است – اما مهم ترین ویژگی آن وجود ندارد

خوب است بدانید: PS Remote Play قبلاً از طریق PS5 با تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی کار می کند:

تعدادی از طرفداران پلی استیشن سال هاست که به دنبال یک PSP جدید به عنوان پاسخی برای نینتندو سوییچ هستند – اما تا به حال تصور می شد که سونی یک بار برای همیشه از بازار دستی سوگند یاد کرده است. با این حال، طبق اطلاعات داخلی، به نظر می رسد این شرکت در حال کار بر روی یک کنسول قابل حمل جدید است، اما به نظر می رسد مهم ترین ویژگی را از دست داده است.

سونی پلی استیشن

شایعه: سونی روی PS5 دستی کار می کند

هنوز اطلاعات فنی زیادی در مورد کنسول دستی پلی استیشن مشخص نیست. با این حال، از یک است صفحه نمایش لمسی بزرگ 8 اینچی گفتار، که با محرک های تطبیقی ​​شناخته شده از کنترلر PS5 همراه است. همچنین باید دکمه هایی برای تنظیم صدا، یک جفت بلندگو و یک جک 3.5 میلی متری برای هدفون وجود داشته باشد.

PS5 جدید دستی بازی ابری را ارائه نمی دهد

سونی همچنان پس از شکست PS Vita فرصتی به بازار دستی می دهد، حداقل این چیزی است که گزارش جدیدی از Insider Gaming که توسط افشاگر معروف تام هندرسون نوشته شده است، نشان می دهد. این توضیح می دهد سونی پشت درهای بسته روی یک بازی دستی با اسم رمز “Q Lite” کار می کند.

اطلاعاتی در مورد قیمت خرده فروشی PS5 دستی هنوز در دسترس نیست. انتظار می‌رود که قبل از PS5 Pro عرضه شود برای تجارت کریسمس 2024 برای شروع.

سونی PS Remote Play را روی PS5 نشان می دهد

با این حال، همه طرفداران PSP و PS Vita ناامید خواهند شد. زیرا کنسول دستی جدید فقط باید یک نوع باشد پسوند قابل حمل تجارت PS5 شما. به عبارت دیگر: اگر می‌خواهید از Q Lite استفاده کنید، حتماً به یک PS5 نیاز دارید – زیرا دستی جدید سونی یک پلت فرم مستقل نیست، بلکه تنها می تواند به عنوان نوعی دستگاه پخش جریانی برای کنسول اصلی بزرگ استفاده شود.

به عنوان یک مالک سابق PSP، من یکی از آن طرفدارانی هستم که منتظر بودم سونی فرصتی دوباره به بازار دستی بدهد. PSP دیوانگی مطلق بود – و PS Vita می‌توانست موفقیت‌آمیز باشد اگر سونی قدرت ماندگاری بیشتری نشان می‌داد.

گیم پلی PS5 شما خواهد بود به لطف ویژگی PS Remote Play از طریق اینترنت روی دستی پخش می شود – حداکثر در وضوح FHD و با 60 FPS. بازی ها برخلاف نینتندو سوییچ خواهند بود به صورت بومی روی دستی محاسبه نمی شود، به طوری که نمی توان از آن به صورت مستقل استفاده کرد.

حالا سونی ممکن است بعد از این همه سال یک گوشی دستی جدید بیاورد – و ناامیدی من بزرگ است. چون به لطف گسترش ضعیف اینترنت در آلمان، حتی نمی‌توانم از این قطعه در حال حرکت استفاده کنم – و آیا این دقیقاً هدف یک گوشی دستی نیست؟ به نظر می رسد سونی آن را متفاوت می بیند. من کنجکاوم ببینم آیا آنها در این قسمت خود را کاملاً به مشکل می خورند یا خیر.



منبع

نکته قابل انتقاد دیگر: PSP جدید سونی فقط باید از طریق Remote Play قابل استفاده باشد. به عبارت دیگر، نه تنها به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد، بلکه PS5 شما نیز باید در حال اجرا باشد و اگر می‌خواهید به صورت دستی بازی کنید، باید به اینترنت متصل باشد. زیرا طبق گزارش Insider Gaming، بازی ابری بدون استفاده از PS5 پشتیبانی نمی‌شود.

به هر حال، PS5 دستی می تواند شبیه به این باشد:

رابرت کوهلیک