گزارش‌های مورد علاقه طرفداران ناموفق با نشانه‌هایی از حیات

در سال 2019 فیلم پیچیده سایبرپانک منتشر شد رزا سالازار در نقش آلیتا در سینماهای سراسر جهان. با بودجه تخمینی تا 200 میلیون دلار آمریکا، این بازکن عظیم تنها توانست 405 میلیون دلار آمریکا به دست آورد. از نظر هالیوود کاملاً یک شکست است.

اقتباس سینمایی Battle Angel Alita مانند یک اودیسه کوچک است. در ابتدا، جیمز کامرون، کارگردان آواتار: ماجراهای پاندورا، می خواست از این مانگا فیلمبرداری کند. با این حال، در نهایت رابرت رودریگز (از غروب تا طلوع) این سمت را بر عهده گرفت، در حالی که کامرون نقش تهیه کننده را بر عهده گرفت.

Alita: Battle Angel – Trailer 3 English

آیا آلیتا بعد از آواتار شانس دومی خواهد داشت؟

این به هیچ وجه تاییدی برای دنباله نیست، اما حداقل یک آستر نقره ای. زیرا حتی اگر آلیتا در باکس آفیس جهانی کمتر از انتظارات باشد، این انیمه پرفروش در چند سال گذشته به یک محبوب واقعی طرفداران تبدیل شده است. این نیز برای خود صحبت می کند امتیاز مثبت کاربر از 92 درصد روی راتن تومیتوز

از آنجایی که استودیوی مسئول فیلم در حال حاضر تحت مالکیت دیزنی است، اکنون گمانه زنی هایی وجود دارد آیا دنباله آن ارزشمند نخواهد بود؟ به هر حال، آخرین فیلم کامرون، آواتار: راه آب، بیش از 2.3 میلیارد دلار فروخت.



منبع

در سال 2019، مانگا و انیمه کالت Battle Angel Alita یک اقتباس سینمایی چند میلیون دلاری دریافت کرد. با این حال، باکس آفیس در سراسر جهان ناامید کننده بود، به همین دلیل است که دنباله برنامه ریزی شده لغو شد – برای آزار طرفداران. اما اکنون دوباره امید وجود دارد.

پس از 4 سال: اقتباس از فیلم مانگا دوباره بحث می شود

تریلر رسمی بازی Alita: Battle Angel:

آیا Battle Angel Alita همچنان دنباله ای خواهد داشت؟ پس از سالها امید و دعای طرفداران، اکنون اولین نشانه زندگی وجود دارد. به گفته وب سایت فیلم آمریکایی Screen Rant، صحبت هایی درباره Alita: Battle Angel 2 در حال حاضر در حال انجام است: