گرمایش گاز هیدروژن به جای پمپ حرارتی: طرفداران مصرف کننده نسبت به بسته بندی فریبنده هشدار می دهند

اگر سیستم گرمایشی شما بعد از سال 2024 خراب شود، سیستم گرمایشی جدید باید با 65 درصد انرژی تجدیدپذیر کار کند. این را می توان به عنوان مثال با یک پمپ حرارتی یا یک اجاق گاز گلوله به دست آورد. البته بخاری های گازی نیز قابل نصب هستند آماده H2 هستند و با هیدروژن سبز کار می کنند. اما این دقیقاً همان چیزی است که حامیان مصرف کننده اکنون نسبت به آن هشدار می دهند (منبع: اشپیگل).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آنچه باید در مورد پمپ های حرارتی بدانید:

گرمایش نو فقط با مشاور انرژی

بر این اساس، در آنجا می‌گوید که هیدروژن تولید شده با انرژی‌های تجدیدپذیر تنها در مقادیر کم برای آینده قابل پیش‌بینی در دسترس خواهد بود. تا سال 2030 یا حتی تا سال 2045 بنابراین باید هیدروژن برای استفاده خصوصی نقش زیادی بازی نکن، زیرا به سختی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، قیمت هیدروژن به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود، به طوری که خرید پمپ حرارتی در دراز مدت از نظر مالی بسیار ارزشمندتر خواهد بود. به گفته حامیان مصرف کننده، فریب مصرف کننده تنها با شفافیت کامل قابل مقابله است.

از سال 2024، تنها سیستم های گرمایش سازگار با آب و هوا باید اجازه نصب در آلمان را داشته باشند. هیدروژن نیز باید نقش اصلی را ایفا کند، زیرا بخاری های گازی که آماده H2 هستند هنوز مجاز هستند و همچنین می توانند به تازگی نصب شوند. حامیان مصرف کننده اکنون دقیقاً در مورد این دستگاه ها هشدار می دهند.

حامیان مصرف کننده: بخاری های گاز هیدروژنی مشکل دارند

بسیاری از بخاری های گازی آماده H2 در حال حاضر هنوز می توانند حتی 100 درصد از هیدروژن نیرو نمی گیرد تبدیل شود. در عوض حداکثر 20 تا 30 درصد امکان پذیر است، به طوری که مشخصات سیستم گرمایشی 65 درصد سازگار با آب و هوا اصلا رعایت نمی شود. بنابراین مصرف کنندگان باید اطلاعات دقیقی را به دست آورند تا سرمایه گذاری بد گرانی انجام ندهند.

اگر می خواهید یک سیستم گرمایشی جدید نصب کنید، این کار را فقط باید با مشاور انرژی انجام دهید. بر خلاف بخاری های گازی کلاسیک، بخاری های سازگار با آب و هوا مانند پمپ های حرارتی از نظر محدوده دما و عایق به طور قابل توجهی تقاضای بیشتری دارند. علاوه بر این، این تنها راهی است که شما بودجه کامل را دریافت خواهید کرد.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA