گرمایش در زمستان اینگونه گران می شود

میزان عوارض گاز دولتی در آلمان افزایش خواهد یافت 2.419 سنت در هر کیلووات ساعت میزان. این را Trading Hub Europe، سرمایه گذاری مشترک چند اپراتور شبکه گاز اعلام کرد. وزارت اقتصاد قبلاً محدوده ای بین 1.5 تا 5 سنت در هر کیلووات ساعت را در نظر گرفته بود.

هزینه کاهش می یابد از ابتدای اکتبر 2022 طبق اعلام وزارت امور اقتصادی، اما فقط با اندکی تاخیر در آبان یا آذر ماه روی فاکتورها قابل مشاهده خواهد بود.

صدراعظم اولاف شولز این را توضیح داد “با مالیات نیز تخفیف خواهد داشت”به عنوان مثال کمک هزینه مسکن و مزایای شهروندی. هابک، وزیر اقتصاد نیز نشان داد که تسکین بیشتری وجود خواهد داشت. برنامه های کمک به اقتصاد نیز به دلیل بحران انرژی ادامه خواهد داشت.



منبع

این هزینه اضافی برای حمایت از تامین کنندگان گازی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر گاز را با قیمت های بالا از روسیه خریداری می کنند. حدود 90 درصد از هزینه های اضافی باید توسط مصرف کنندگان جذب شود. وزیر اقتصاد رابرت هابک (سبزها) می رود هزینه ها را به میزان قابل توجهی افزایش داد که احتمالاً با «چند صد یورو به ازای هر خانوار» خود را احساس می کنند.

با مصرف سالانه 20000 کیلووات ساعت، اضافه شارژ گاز حاصل می شود هزینه های اضافی حدود 484 یورو در سال (منبع: Tagesschau). هنوز مشخص نیست که آیا مالیات بر ارزش افزوده به آن اضافه می شود یا خیر. ائتلاف چراغ راهنمایی SPD، سبزها و FDP اعلام کرده است که می خواهد از این امر جلوگیری کند.

با برنامه سوخت گیری ما در پمپ صرفه جویی می کنید:

مالیات گاز: تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهروندان

به زودی برای مشتریان گاز در آلمان گران تر خواهد بود. اکنون قیمت عوارض گاز دولتی تعیین شده است که باید به نفع تامین کنندگان گاز باشد. به گفته رابرت هابک، وزیر اقتصاد، مصرف کنندگان باید برای هزینه های اضافی چند صد یورویی آماده باشند.

بحران انرژی: عوارض گاز 2.419 سنت در هر کیلووات ساعت