گرداب در تسلا؟ ایلان ماسک باید راهش را باز کند

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

ایلان ماسک و تسلا – نام ها هستند به طور ناگسستنی مرتبط است. حداقل اینطور به نظر می رسد، اما گروهی از سهامداران مهم سازنده خودروهای برقی نمی خواهند با آن کنار بیایند. در نامه ای سرگشاده نمایندگان 17 سهامدار عمده و شرکت سرمایه گذاری به هیئت مدیره خطاب کرده اند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

علیرغم درخواست های فوری گروه سهامداران، بعید است که ایلان ماسک مجبور شود صندلی اجرایی را خالی کند. به گزارش تسلامگ، 17 امضاکننده نماینده هستند سرمایه سهام تقریباً 1.5 میلیارد دلار. دقیقاً یک تکه کیک نیست که با ارزش بازار تسلا سنجیده شود با این حال، نامه نویسان از حمایت کمی برخوردارند. در حال حاضر حدود 517 میلیارد دلار است.

گفته می شود که ماسک در حال حاضر بیش از 13 درصد از این اکشن را خودش در اختیار دارد. با این حال، قبل از اینکه او توییتر را تصاحب کند، ارزش تسلا تقریباً دو برابر شده بود. بدبینی نسبت به مدیرعامل را نمی توان به طور کامل رد کرد.

نتیجه نهایی: تسلا به یکی نیاز دارد رئیسی که به طور کامل به نیازهای شرکت رسیدگی می کند. ایلان ماسک اخیراً توئیتر را تصاحب کرده و در پست اصلی آنجا قرار دارد. او همچنین مالک شرکت های دیگری با SpaceX از شرکت Bohring و دیگران است.

ایلان ماسک به عنوان رئیس تسلا کارهای باورنکردنی انجام داده است. با این حال، مدیر عامل غیرعادی هیچگاه بلامنازع بوده و نبوده است. صداهای مهم در محیط شرکت اکنون شفافیت را می طلبد. برای آنها حتی پایان ماسک در راس تسلا روی میز مذاکره است.

تسلا

پیام واضح سهامداران: رئیس تسلا، ایلان ماسک نمی تواند به همین منوال ادامه دهد

در این ویدئو می توانید مروری بر سایر شرکت های ماسک داشته باشید:

سهامداران خواستار پایان کار ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا هستند: آیا واقعاً این اتفاق می افتد؟

به زبان ساده، این بدان معناست: در آینده، ایلان ماسک باید فقط – یا حداقل تقریباً به طور انحصاری – از تسلا مراقبت کند. اگر این کار را نکرد، مجبور است تسلا از رئیس فعلی خود جدا شود. علاوه بر این، هیئت مدیره باید اطمینان حاصل کند که وابستگی شخصی کمتری به ایلان ماسک وجود دارد. گفته می شود علاوه بر برادرش، چند تن از دوستان قدیمی ماسک نیز در میان اعضای هیئت مدیره حضور دارند.

سهامداران تسلا از ماسک می خواهند که تسلا و مشکلات آن را در اولویت قرار دهد. هیئت مدیره تسلا – نامه سرگشاده خطاب به دو عضو هیئت مدیره – باید اطمینان حاصل کند تسلا توجه مورد نیاز خود را از رئیس خود جلب می کند. یا زمانی که رئیس تسلا می تواند برای کارهای دیگر صرف کند باید محدود باشد. یا آن را باید یکی طرح جانشین پیدا شود