گرانتر از 10 پلی استیشن 5: این رایانه بازی یک چکش قیمت واقعی است

در رابطه: در اوایل سال شما 12 عدد از کنسول ها (با توجه به نسخه درایو) را به قیمت کامپیوتر دریافت می کردید. اکنون “فقط” 11 کنسول وجود دارد – یک ایده دیوانه کننده



منبع

کامپیوتر Medion قطعا می تواند از پس بازی های نوامبر که به شما توصیه می کنیم برآید:

Erazer Enforcer X10: به قیمت 11 کنسول پلی استیشن 5

در حالی که دیگران هنگام ساخت یا خرید یک کامپیوتر جدید مصالحه می کنند و تمایل دارند از یک مدل کارت گرافیک قدیمی برای صرفه جویی در هزینه استفاده کنند. شرکت فرعی Lenovo Medion مستقیماً وارد بازار می شود. Erazer Enforcer X10 نه تنها یک تراشه نسل سیزدهم اینتل، بلکه یک SSD 2 ترابایتی سامسونگ و 32 گیگابایت رم Kingston Fury Beast DDR5-6000 RGB را ارائه می دهد. یک منبع تغذیه Seasonic Prime PX-1600 و خنک کننده آبی Alphacool Eisbaer 240 در ترکیب با شش فن InWin Saturn aRGB 120 میلی متری، کل کار را کامل می کند.

در چند ماه گذشته، همه چیز گران شده است و بسیاری به دنبال این هستند که ببینند کجا می توانند چیزی را پس انداز کنند. خرید دستگاه‌های فنی گران‌قیمت در حال حاضر دوبار مورد بررسی قرار گرفته است – با این وجود، مدیون اکنون یک کامپیوتر پیشرفته را تنها به قیمت 6000 یورو می‌فروشد.

برای کامپیوتر جدید مدیون باید در جیب خود عمیق بگردید

با این حال، نکته برجسته در رایانه، کارت گرافیک رده بالای گیگابایت، Nvidia GeForce RTX 4090 Gaming OC 24G است. این به تنهایی در حال حاضر حدود 2500 یورو قیمت دارد. اگر هزینه های قطعات را جمع آوری کنید و فرض کنید که همیشه برای رایانه های شخصی تمام شده بیشتر هزینه می کنید، 5999.95 یورو احتمالاً توجیه می شود. با این حال، با استانداردهای امروزی، این یک حرکت جسورانه توسط مدیون است.

به دلیل نرخ تورم بالا و روند نامطلوب ارز که هم بر مصرف کنندگان و هم بر بسیاری از صنایع فشار وارد می کند، سونی چند ماه پیش قیمت پلی استیشن 5 را به میزان قابل توجهی افزایش داد. را با درایو اکنون به جای 499.99 یورو 549.99 یورو قیمت دارد و نسخه دیجیتال به جای 399.99 یورو 449.99 یورو قیمت دارد.