گرافیک واقعی نسل بعدی: 7 بازی عالی که باید منتظر آنها باشید



مطمئنا، PS5 و Xbox Series X در حال حاضر بازی‌های بسیار جذابی دارند – اما هنوز چیزهای زیادی در راه است. این 7 بازی آینده، حداکثر قدرت را از کنسول های شما به ارمغان خواهند آورد.

7 بازی آینده که به درستی پیش می روند نسل بعدی

نسل جدید PS5 و Xbox Series X هنوز همه چیزهایی را که از نظر گرافیکی قادر به انجام آن هستند نشان نداده اند. اما این 7 بازی آینده خواهد بود با Unreal Engine 5، جلوه های نورپردازی، ردیابی اشعه و سایر نکات برجسته گرافیکی از سخت افزار خود بیشترین بهره را ببرید – و هیجان بصری ایجاد کنید. در اینجا تریلرهای شگفتی های گرافیکی آینده را به شما نشان می دهیم.

فورت سولیس شما را به مریخ می‌فرستد و به شما امکان می‌دهد یک ایستگاه معدنی را کشف کنید که یک راز تاریک را در خود جای داده است. بازی ترسناک علمی تخیلی ساخته شده توسط استودیوی Indie Fallen Leaf بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است و با توجه به تریلر نوید یک فضای ظالمانه à la Alien.

بازی اکشن RPG از اولین تریلر آن مورد تجلیل جامعه قرار گرفته است. این بازی بر اساس رمان سفر به غرب به شما پیشنهاد می کند یک ماجراجویی فانتزی دیدنی در اساطیر چینی. اسطوره سیاه: ووکونگ با صحنه‌سازی سینمایی، نبردهای حماسی با جانوران عظیم الجثه و آخرین اما نه کم‌اهمیت‌تر از گرافیک خیره‌کننده، نوید می‌دهد که یک برجسته‌کننده هیجان‌انگیز در نسل بعدی باشد.

Paranormal Tales مانند تلاقی بین Blair Witch Project و PT است، بنابراین طرفداران ترس می توانند مشتاقانه منتظر یک بازی فشرده در گرافیک Unreal Engine 5 باشند که شما را در اختیار خواهد داشت. از منظر بادامک بدن یک تهدید ماوراء طبیعی در یک جنگل شبح وار

با Forza Motorsport، که بازگشت سری محبوب مسابقه‌ای در سال 2023 به ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی بازمی‌گردند. با گرافیک عالی و گیم پلی سریع، هدف این بازی بر پایه موفقیت آخرین بازی های Forza Horizon است – و اولین تریلرهای بازی نوید یک جشن سریع را برای چشم ها می دهند.

بازی مخفی کاری Shadow of Conspiracy Section 2 دارای یک محیط بسیار خاص آماده است: الف برلین دیستوپیایی در سال 2087. توسعه دهنده Elysium Game Studios از Unreal Engine 5 برای بازی علمی تخیلی استفاده می کند و اولین نگاه های اجمالی از گیم پلی این بازی، امیدها را برای مبارزه شدید و واقعی و همچنین سکانس های مخفیانه افزایش می دهد.

Hellblade: Senua’s Sacrifice قبلاً یک بازی بصری خیره کننده بود، و دنباله آن، Senua’s Saga Hellblade 2، از نظر بصری جلوه بیشتری خواهد داشت. را این بار نیز فضا به طرز وحشتناکی غم انگیز است و گرافیک بهبود یافته شما را حتی بیشتر در دنیای ظالمانه غرق خواهد کرد.

با قضاوت از اولین برداشت، بازی ترسناک ILL برای افراد ضعیف نخواهد بود. که در آن تیرانداز اول شخص خونین شما باید با انواع هیولاهای عجیب و غریب مبارزه کنید نبردهایی که ممکن است به لطف گرافیک بیش از حد واقع گرایانه شما را در رویاهایتان آزار دهند.



منبع