کیا EV9: ماشین الکتریکی عظیم اینجاست – و آنچه وعده داده شده بود را ارائه می دهد

کیا دقیقا طبق برنامه عمل می کند. این نگرانی مبنی بر اینکه e-SUV باید به برد بسیار کوتاه تری بسنده کند، تایید نشده است. با این حال، در بازارهای منتخب، باید نسخه ای با باتری کوچکتر 76.1 کیلووات ساعتی وجود داشته باشد. کیا هنوز فاش نکرده است که آیا آلمان یکی از آنهاست یا خیر. کاملاً ممکن است که منتظر بمانیم و ببینیم بازار چه واکنشی نشان خواهد داد.

در نهایت مشخص می شود که مشتریان EV9 از جنبه فنی چه انتظاراتی می توانند داشته باشند: SUV صرفاً الکتریکی جایگزین EV6 موفق به عنوان پرچمدار الکتریکی می شود. برای انجام این کار، باید با ارزش های برتر بدرخشد – و احتمالاً می تواند این کار را نیز انجام دهد. کیا یکی میده حداکثر برد تا 541 کیلومتر طبق استاندارد WLTP در اندازه EV9 به یک باتری قوی اضافی نیاز دارد: کیا یک باتری را نصب می کند باتری 99.8 کیلووات ساعت.

هنگامی که از مقامات کیا پرسیده شد، در کنفرانس مطبوعاتی تایید کردند که کیا خود را یک برند برتر نمی بیند – نه اکنون و نه در آینده. قیمت قمری برای EV9 بنابراین ما می توانیم حذف کنند. نظرسنجی از مشتریان کیا در ایالات متحده قبلاً نشان داده بود.

متاسفانه کیا همچنان مهمترین اطلاعات را در اختیار دارد برای خود نگه دارید: قیمت، که SUV سه ردیفه ظاهر می شود.

کیا همچنین عملکردهای نرم افزاری اضافی را از طریق به روز رسانی های هوایی ارائه می دهد. در فروشگاه کیا کانکت، مشتریان می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند، هم در مورد خودروی الکترونیکی خود بیابند و هم قفل عملکردهای جدید EV9 را از طریق تلفن هوشمند باز کنید. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه ها ارائه نشده است، اما می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که برخی از ویژگی های فعال شده هزینه اضافی خواهند داشت.



منبع این کیا EV9 دیری نمی‌گذرد. این اولین خبر خوبی است که سازنده محبوب کره ای برای معرفی رسمی پرچمدار برقی آینده خود آماده کرده است. پیش‌سفارش‌ها برای بازار داخلی باید از سه ماهه دوم سال 2023 آغاز شود. در این کشور آن را با از نیمه دوم سال شروع کنید کمی بیشتر طول بکشد

با عملکرد وسیله نقلیه به بار، EV9 می تواند در صورت نیاز برق دستگاه های دیگر را نیز تامین کند. به گفته کیا، خودروی الکتریکی نیز در آینده آماده است به عنوان بخشی از شبکه های برق توسعه یافته استفاده می شود شدن.

کیا EV9 احتمالاً یکی از مورد انتظارترین مدل‌های سال برای بسیاری از طرفداران خودروهای الکتریکی خواهد بود. حالا کره جنوبی جزئیات مهمی را فاش کرده است. یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها در مورد شاسی‌بلندهای الکتریکی اکنون از روی میز خارج شده است، محدوده آن قانع‌کننده است.

کیا EV9 را معرفی می کند: خودروی برقی را می توان در سال 2023 سفارش داد

کیا با EV9 نسل جدیدی از سیستم های کمکی خود را نیز ارائه کرده است. تحت نام خلبان رانندگی بزرگراه (HDP) 15 سنسور رانندگی ایمن در بزرگراه را تضمین می کند. این بسته شامل موارد دیگر، کنترل فاصله خودکار و هشدار پیش‌بینی خطر است. با این حال، کیا HDP را در همه بازارها عرضه نمی کند، بلکه فقط در بازارهای منتخب عرضه می کند. رانندگان پس از آن می توانند EV9 را به طور خودکار تحت شرایط خاص رانندگی کنید مجوز.

به روز رسانی های هوایی ویژگی های جدیدی را به ارمغان می آورد

آنچه در یک نگاه باید در مورد کیا EV9 بدانید:

برد تا 541 کیلومتر فناوری شارژ سریع 800 ولتی به مدت 239 کیلومتر در 15 دقیقه باتری 99.8 کیلووات ساعت رانندگی خودکار در سطح 3 برای بازارهای منتخب به‌روزرسانی‌های هوایی (همچنین از طریق برنامه تلفن هوشمند) قیمت: ناشناخته

E-SUV ماندگار: گفته می شود کیا EV9 بردی معادل 541 کیلومتر دارد

کیا هیچ جهشی در عملکرد شارژ انجام نمی دهد، اما همه چیز هنوز درست است: EV6 قبلاً یکی دارد سیستم 800 ولت در هیئت مدیره، که اکنون همچنین توقف کوتاه مدت شارژ را در مدل بزرگتر تضمین می کند. در 15 دقیقه به گفته کیا دوباره کافی است برق 239 کیلومتر شارژ – با فرض یک ایستگاه شارژ سریع قدرتمند.

در این ویدیو می توانید بخشی از ارائه EV9 را مشاهده کنید: