کیا e-car EV6 را با به‌روزرسانی بهتر می‌کند

پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار، خودروهای الکترونیکی دیگر نیازی به منتظر ماندن بیشتر در ایستگاه شارژ ندارند تا باتری به سرعت شارژ شود. سپس باتری در شرایط بهینه شارژ می شود از 10 تا 80 درصد در 18 دقیقه. بدون به روز رسانی و در دمای حدود 5 درجه سانتیگراد، برای همان ظرفیت شارژ 35 دقیقه طول می کشد.

بسیاری از راننده‌های خودروهای الکترونیکی قبلاً متوجه شده‌اند که فرآیند شارژ در دماهای سردتر ممکن است طولانی‌تر شود. تسلا در حال حاضر راه حلی برای این کار آماده کرده است، که در آن هنگام برنامه ریزی مسیر به ایستگاه شارژ در سیستم ناوبری، باتری به سادگی از قبل گرم می شود. این دقیقا همان ترفندی است که کیا اکنون برای خودروی الکتریکی EV6 خود به کار گرفته است. در اینجا نیز یک شارژر سریع DC باید به عنوان مقصد ناوبری وارد شود (منبع: کیا).

به‌روزرسانی نرم‌افزار قبلاً در کارخانه روی EV6 مدل سال 2023 و همچنین EV6 GT و Niro نصب شده است. مشتریان دارای EV6 2022 باید ثبت نام کنند به کارگاه کیا برویدبرای دریافت به روز رسانی بنابراین از طریق هوا ارائه نمی شود.

کیا عملکردی را از تسلا کپی کرده است که فرآیند شارژ خودروی الکتریکی EV6 را تسریع می کند. به روز رسانی نرم افزار تضمین می کند که زمان بارگذاری را می توان تا 50 درصد کاهش داد. با این حال، به روز رسانی برای مدل های 2022 فقط در کارگاه موجود است.

کیا EV6: آپدیت زمان شارژ را در هوای سرد کوتاه می کند

کیا EV6 بدون آپدیت در زمستان اینگونه عمل کرد:

عملکرد پیش گرمایش زمانی که به دمای عملیاتی بهینه رسید به طور خودکار خاموش می شود. شرایط برای استفادهکه سطح شارژ باتری 24 درصد یا بیشتر و دمای باتری زیر 21 درجه باشد.

خودروی سال 2022: این SUV الکتریکی کیا EV6 است

کیا EV6: خودروی سال 2022

در ماه مارس، کیا توانست عنوان خودروی سال 2022 را برای EV6 خود کسب کند. به خصوص قدرت شارژ بالا با فناوری 800 ولت و ویژگی های امنیتی مدرن هیئت منصفه را متقاعد کرد. مدل پیشرفته EV6 GT قدرت بیشتری را ارائه می دهد، اما برد کمی کمتر دارد.



منبع اطلاعات بیشتر در مورد کیا EV6 در ویدیو: