کوپن 50 یورو و 6 ماه ضمانت قیمت هنگام تغییر ارائه دهندگان

در MediaMarkt شما می توانید بین تعرفه های E.ON و زیرمجموعه E.ON eprimo انتخاب کنید. هر دو ارائه دهنده قول می دهند 100 درصد برق سبز. آیا ارزش تعویض از ارائه دهنده فعلی خود را دارد؟ بهتر است خودتان بررسی کنید: کافی است کد پستی و مصرف برق شخصی خود را وارد کنید و تعرفه MediaMarkt را با هزینه های فعلی خود مقایسه کنید – آخرین قبض برق خود را آماده کنید.

جزئیات تعرفه:

MediaMarkt نه تنها معاملات متعددی را در مورد اقلام الکتریکی و لوازم خانگی ارائه می دهد، بلکه اکنون می توانید ارائه دهنده برق خود را در آنجا تغییر دهید و یک کوپن خرید به ارزش 50 یورو (مشاهده در MediaMarkt) به عنوان جایزه دریافت کنید. اما قوی ترین استدلال این است ضمانت قیمت 6 ماهه و همچنین نسبتاً کوتاه حداقل مدت قرارداد نیز تنها 6 ماه است، اگر انتخاب کنید تعرفه «eprimoStrom clever PrimaKlima». تصمیم می گیرد.

به تعرفه های برق MediaMarkt

تعرفه برق شما بسیار گران شده است یا از افزایش قریب الوقوع می ترسید و به همین دلیل مدت زیادی است که به دنبال ارائه دهنده جدیدی برای صرفه جویی در هزینه هستید؟ MediaMarkt اکنون برق را با 6 ماه ضمانت قیمت ارائه می دهد و هنگام تعویض 50 یورو به شما می دهد.

MediaMarkt Strom: شما این مزایا را دارید

به تعرفه های برق MediaMarkt

تعویض ارائه دهندگان برق در MediaMarkt: آیا این پیشنهاد ارزشش را دارد؟

نمی توان پاسخ کلی در مورد اینکه آیا تعویض برای شما ارزشمند است یا خیر، زیرا عوامل مختلفی مانند ایالت فدرال، اندازه خانوار، مصرف برق خود و البته قیمت های ارائه دهنده قبلی نقش مهمی دارند. حداقل مدت تنها 6 ماه و ضمانت قیمت 6 ماهه از دیگر عواملی هستند که به ویژه با توجه به بحران انرژی فعلی اهمیت یافته اند. این شما را انعطاف پذیر نگه می دارد و می توانید مطمئن باشید که قیمت بیشتر از این افزایش نخواهد یافت. از جمله کوپن، تغییر مطمئناً برای برخی از شما ارزشمند است.



منبع

توجه داشته باشید که قیمت کار و پایه به صورت تکی با توجه به مصرف سالانه و کد پستی محاسبه می شود. قیمت های زیر مربوط به خانوار یک نفره با میانگین مصرف 1000 کیلووات ساعت در برلین می باشد.

eprimostrom هوشمند PrimaKlima
تضمین قیمت 6 ماه
مدت قرارداد 6 ماه
قیمت پایه در سال 121.55 یورو
قیمت کار 48.52 سنت / کیلووات ساعت
مبلغ کوپن 50 یورو
به تعرفه های برق MediaMarkt

برق در MediaMarkt: تعویض ارائه دهندگان برق آسان شده است

تغییر ارائه‌دهنده برق آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید: عملا، eprimo پیشنهاد می‌کند قرارداد با ارائه‌دهنده قدیمی را برای شما لغو کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام رزرو تعرفه مشخص کنید که در حال تغییر ارائه دهنده هستید و کنتور و شماره مشتری قدیمی خود را وارد کنید. به محض اینکه همه چیز درست شد، نامه ای از شرکت ارائه دهنده برق جدید دریافت خواهید کرد که در آن تمام اطلاعات لازم مانند طرح کسر و شماره مشتری جدید شما وجود دارد.