کودکان به جای Tinder: برنامه دوستیابی جدید برای والدین انفرادی

برنامه Even در حال حاضر در Play Store برای اندروید و در App Store برای iOS در دسترس است. برای شروع به اشتراک نیازی نیست (منبع: انتشار مطبوعاتی)، در نسخه رایگان می توان روزانه حداکثر 100 پروفایل را مشاهده و لایک کرد و چت در طول مسابقات نیز رایگان است. نوع اشتراک “Even More” محدودیت نمایه را حذف می کند، اما ارائه دهنده هنوز در مورد هزینه های خاص سکوت می کند – هنوز هیچ اطلاعات مرتبطی حتی در سوالات متداول در وب سایت وجود ندارد. پشت Even، شرکت فرانسوی Meetic قرار دارد که به نوبه خود بخشی از Match Group است که بیشتر به خاطر محصول Tinder خود شناخته شده است.

مدت‌هاست که ارائه‌دهندگان اپلیکیشن قرار ملاقات برای والدین را در رادار خود دارند

آیا والدین مجرد یک گروه به حاشیه رانده شده اند؟ نه، با نگاه کردن به ارقام اداره آمار فدرال می توانید این را ببینید. بیش از 2.1 میلیون مادر و بیش از 460000 پدر در آلمان تنها والدین هستند (2021، منبع: Statista / اداره آمار فدرال). می توان حدس زد که برخی یا حتی تعداد کمی از این والدین با هم قرار ملاقات دارند.

GIGA توصیه می کند

اطلاعات بیشتر در مورد دوستیابی در GIGA

ملاقات کنید

پلتفرم جدید خود را به عنوان یک “برنامه قرار ملاقات ویژه توسعه یافته برای مجردها با کودکان” توصیف می کند. کودکان باید “بدون تابو” باشند – نه یک مانع عاشقانه، بلکه مخرج مشترک، شاید مبنایی برای آینده. به طوری که از همان اولین تماس شفافیت ایجاد شود، والدین مجرد می توانند چندین جزئیات را ارائه دهند: تعداد فرزندان، سن آنها، وضعیت زندگی آنها و ترجیحات آنها برای یک تاریخ (روز، عصر، گردش و غیره).

حتی: قرار ملاقات با والدین مجرد

حتی: قرار ملاقات با والدین مجرد

از آنجایی که والدین مجرد می توانند در پلتفرم های دوست یابی معمولی مانند Tinder یا Lovoo احساس نابخردی کنند، بازار دوستیابی با برنامه های ویژه فقط برای این گروه تخصصی شده است. آخرین ورودی برای والدین مجرد “حتی” نام دارد.

برای والدین مجرد: برنامه دوستیابی “حتی” در آلمان راه اندازی می شود

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آیا والدین مجرد در اپلیکیشن های دوستیابی نسبت به والدین مجرد بدون فرزند کار سخت تری دارند؟ به محض اینکه به بچه‌های یک رابطه گذشته اشاره می‌شود، پدیده‌هایی مانند ارواح می‌توانند بیشتر در اینجا رخ دهند. یکی از سازندگان برنامه دوستیابی حتی نظرسنجی انجام شده حتی ارقام مشخصی برای نشان دادن دارد: 69 درصد از والدین مجرد قبلاً حداقل یک بار پس از ذکر فرزندانشان شبح دیده شده اند.

اسکرین شات از برنامه دوستیابی Even. این واقعیت که شما بچه دارید در اینجا به وضوح بیان می شود (منبع تصویر: MEETIC SAS)

همچنین از گروه Match (Tinder، OkCupid، Even) برنامه “Stir – Single Parent Dating” وجود دارد. دیگر پلتفرم‌های مرتبط، که عمدتاً والدین مجرد را هدف قرار می‌دهند، «Singlemitkind» و «moms-dads-kids» هستند.