کنتورهای برق به زودی اجازه می دهند به عقب کار کنند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مقررات جدید در درجه اول برای آسودگی خاطر خریداران نیروگاه های بالکن در نظر گرفته شده است. زیرا اگر برای کارکرد سلول های خورشیدی خود به کنتور برق جدید نیاز داشته باشند، اکنون چهار ماه فرصت دارند تا کنتور را تعویض کنند. این بدان معناست که آنها مجبور نیستند برق مازادی را که تولید می کنند بدون هیچ گونه جبرانی به اپراتور شبکه خود تحویل دهند. این دومی نمی تواند در مدت چهار ماه درخواست هیچ گونه اطلاع رسانی در مورد سیستم نصب شده را نداشته باشد. اطلاعات تکمیلی در مورد دستگاه خورشیدی پلاگین داخلی با این حال، ممکن است متعاقباً آن را از مالک دریافت کند.

به منظور جلوگیری از جریمه، به مصرف کنندگانی که دارای نیروگاه برق بالکن هستند قبلاً به خوبی توصیه شده بود که کنتور برق خود را به عقب کار نکنند. اما این باید حداقل برای یک بازه زمانی محدود از سال 2024 تغییر کند. در اینجا می توانید دریابید که دقیقاً پشت این مقررات جدید چیست و دولت فدرال چه ساده سازی هایی را برای عملکرد دستگاه های خورشیدی پلاگین در نظر گرفته است.

مارکو کراتزنبرگ

خروجی مجاز ماژول های خورشیدی نیز افزایش می یابد

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

هرکسی که یک نیروگاه بالکن جدید را راه اندازی کند به زودی می تواند به طور موقت کنتور برق خود را به عقب برگرداند. و توان مجاز نیز افزایش می یابد. قانونگذار در حال برنامه ریزی آیین نامه جدیدی است.

انرژی خورشیدی از بالکن – آیا نیروگاه بالکن ارزشش را دارد؟

کنتورهای برق به زودی به طور موقت در نیروگاه برق بالکن به صورت معکوس کار خواهند کرد

آیا به نیروگاه های بالکن علاقه مند هستید؟ می توانید در ویدیوی ما دریابید که آیا اصلاً ارزش خرید آنها را دارد یا خیر:

تا به حال این صرفاً غیرقانونی و حتی یک جرم قابل مجازات بود که به معکوس کنتورهای برق کار کنند. اما طبق یک پیش نویس قانون جدید باید تغییر کند از 1 ژانویه 2024 تغییر دادن. همانطور که گولم گزارش می دهد، مترهای القایی قدیمی که به اصطلاح مترهای فراری نیز شناخته می شوند، قرار است از این تاریخ پس از ثبت نام سیستم مورد استفاده قرار گیرند. تا چهار ماه به آنها اجازه داده می شود که به سمت عقب حرکت کنند، که به منزله جبران مستقیم مقدار انرژی تغذیه شده با مقدار انرژی خریداری شده توسط مصرف کننده است.

علاوه بر این، صاحبان نیروگاه های بالکن می توانند منتظر ساده سازی های بیشتر باشند. به عنوان مثال ثبت سیستم با ثبت اطلاعات اصلی بازار آژانس شبکه فدرال، که باید ظرف یک ماه انجام شود، از ابتدای ژانویه 2024 ساده می شود. و میزان برق مجاز که نیروگاه های بالکن مجاز به تامین آن هستند نیز باید افزایش یابد. حداکثر دو کیلووات مجاز است در حالی که قدرت مجاز اینورتر از 600 به 800 وات افزایش می یابد.

هدف دولت فدرال این است که نصب نیروگاه های بالکن را با مقررات جدید جذاب تر کند. دولت انتظار دارد در آینده نزدیک سالانه کمتر از 200000 دستگاه خورشیدی پلاگین به شبکه متصل شود. این نه تنها به تامین انرژی غیرمتمرکز کمک می کند، بلکه به گسترش عمومی منابع انرژی تجدیدپذیر نیز کمک می کند.