کمدی درباره مشارکت ایسلند انتظارات را برای مسابقه آواز یوروویژن 2023 ایجاد می کند



به زودی دوباره وقتش می رسد! ESC در ماه می به دور بعدی می رود. اگر می خواهید زمان انتظار را کوتاه کنید، قطعاً نباید نکته پخش ما را از دست بدهید.

ESC از سال 1956 سالی یک بار در تلویزیون اروپا پخش می شود و بیش از 180 میلیون بیننده آن را تماشا می کنند. دور مقدماتی آلمان به تازگی سپری شده و با ارباب گمشدگان ما یک بازی بزرگ و شناخته شده در سطح بین المللی را به میدان می فرستیم که با آن واقعاً می توانیم گلزنی کنیم. ایسلند همچنین شانس خوبی در کمدی نتفلیکس “مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش” دارد – نکته پخش ما، مناسب برای فصل پنجم تا حدودی متفاوت.

ایده آل برای ایجاد حال و هوای شما برای “داستان حماسه آتش”: موزیک ویدیو آهنگ ایسلندی “مرد آتشفشانی”.

ESC به عنوان یک فیلم: این همان چیزی است که «داستان حماسه آتش» درباره آن است

هنگامی که مسابقه آواز یوروویژن برای اولین بار در 64 سال تاریخ ESC در سال 2020 لغو می شد، کمدی اغراق آمیز نتفلیکس با ویل فرل و ریچل مک آدامز درست در زمان مناسب از راه رسید. در “مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش” ESC از دیدگاه آمریکایی مورد تمسخر قرار می گیرد، اگرچه خود فرل از سال 1999 یکی از طرفداران بزرگ ESC بوده است و به همین دلیل به مدت 20 سال برنامه ریزی کرد تا فیلمی درباره بزرگترین موسیقی بسازد. رویدادی برای تولید در جهان به عنوان بخشی از دوتایی Fire Saga، این بازیگر یکی از نقش های اصلی را بر عهده می گیرد و شانس خود را در مسابقه موسیقی افسانه ای در نقش لارس اریکسون به همراه سیگرید اریککسداتیر (ریچل مک آدامز) امتحان می کند. علاوه بر چهره های شناخته شده ای مانند پیرس برازنان بازیگر باند و خواننده دمی لواتو، این فیلم با لباس های عالی، بازی های شایسته ESC و داستانی دراماتیک را متقاعد می کند که نباید از دست بدهید.

شما می توانید در فیلم ببینید که آیا Fire Saga می تواند مخاطب را متقاعد کند یا خیر. این نوازندگان تاکنون برنده شده اند:

به همین دلیل است که «مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش» ارزشمند است

با مدت زمان کمی بیش از دو ساعت، «داستان حماسه آتش» یکی از کمدی‌های عاشقانه طولانی‌تر است، اما با مجموعه‌ای از لحظات متقاعد می‌شود که شما را با صدای بلند می‌خنداند و با یک یا دو حضور افراد مشهور غافلگیر می‌کند. برندگان ESC* در داخل. اساساً، این فیلم هر چیزی است که می توانید برای آماده شدن برای ESC سالانه آرزو کنید. The Story of Fire Saga همچنان برای پخش با اشتراک در نتفلیکس در دسترس است. برای کسانی که به‌ویژه به صدای داستان تخیلی ESC علاقه دارند، موسیقی متن آن را توصیه می‌کنیم که برای خرید در آمازون و رایگان در Amazon Prime’s Amazon Music عرضه می‌شود.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع