کمتر برای پول بیشتر – راهش همین است

از این منظر، به عنوان یک مشتری پرداخت کننده، باید خیلی عصبانی باشم. اما اگر درست فکر کنم می تواند و باید با من خوب باشد. اینجا و آنجا در سریال مارول نیز متوجه آن شدم، در نهایت خیلی چیزها همیشه خوب نیستند. اشباع بیش از حد خاص، لذت بزرگترین و موفق ترین دنیای سینمایی تا به امروز را خراب کرد.

بنابراین تعجب آور نیست اگر افزایش قیمت بعدی در بلوک های شروع می ایستد. این در حال حاضر در ایالات متحده یک واقعیت است. با همان پول فقط اشتراک تبلیغاتی محدودی وجود دارد، اگر همان خدمات قبلی را می خواهید (بدون تبلیغات) ماهیانه 3 دلار آمریکا بیشتر می پردازید.

من مطمئن هستم. را باب ایگر، رئیس جدید و قدیمی دیزنی قبلاً غرایز درست را در گذشته نشان داده است. بدون او، دیزنی نمی توانست پیکسار، لوکاس فیلم (جنگ ستارگان) و در نهایت محتوای فاکس را بخرد. باب خوب کاری را درست انجام می دهد، خوب است که روی صندلی خود و روی ماشه است.

هر کسی که هنوز مشتاقانه منتظر سریال جدید ایندیانا جونز بود، می تواند فوراً امید خود را بازگرداند. دیزنی قدرتمند برش می دهد در حالی که دستش را دراز کرده است. اقتباس آزاد از «ماندالوریان»: این راه است.

نکات مهم سال 2023 در دیزنی +

علیرغم لغو، هنوز هم می‌توانیم منتظر چند جواهر در دیزنی پلاس امسال باشیم:

افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

کمتر است بیشتر: کیفیت برای من مهم تر است

دیزنی ممکن است در حال حاضر به طور مصنوعی سریال های مختلفی را که قبلاً تولید شده اند متوقف کند، اما آنها این کار را انجام می دهند در دراز مدت، شما می خواهید و منابع آزاد شده را به کیفیت برمی گردانید. در نهایت، من به عنوان یک بیننده بیشتر از آن بهره می برم.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در این کشور هنوز قیمت های قدیمی را داریم که آخرین بار در سال 2021 تعدیل شده بود، اما احتمالاً در طول سال تغییر خواهد کرد. به طور خلاصه: اگر می خواهید مانند قبل از دیزنی + استفاده کنید، در آینده باید هزینه بیشتری بپردازید.

در دیزنی پلاس، اکنون به طور فزاینده ای آشکار می شود که مشتریان باید پول بیشتری روی میز بگذارند، اما در ازای آن محتوای کمتری در آینده دریافت خواهند کرد. با این وجود، طبق ارزیابی من در شماره فعلی ستون آخر هفته در GIGA، این در نهایت می تواند دلیلی برای جشن باشد.

Disney+ در دو سال اخیر توانسته است بینندگان زیادی پیدا کند و با عناوینی مانند “The Mandalorian” موفقیت بزرگی را جشن می گیرد. از سوی دیگر، از نظر مالی چیزی معلق نمی ماند. استریمینگ همچنان یک کسب و کار یارانه گران برای دیزنی پلاس است.

افزایش قیمت در دیزنی +، اما در عین حال محتوای کمتر

در عین حال، دیزنی + خروجی را کاهش می دهد. به خصوص طرفداران مارول مجبورند مثلا از تعدادی سریال صرف نظر کنید. تا هفت سری جدید MCU در ابتدا برای سال 2023 مورد بحث قرار گرفت. همانطور که اوضاع در حال حاضر پیش می‌رود، ممکن است در پایان روز، و سپس با تأخیر، حداکثر دو مورد از اینها را در سال دریافت کنیم. مابقی عمدا عقب مانده است.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA