کل وب سایت را روی رایانه شخصی و تلفن هوشمند خود ترجمه کنید

translate.google.com

مترجم گوگل برای فایرفاکس

مترجم گوگل برای فایرفاکس

مرورگر گوگل کروم نیز عملکرد خود را برای ترجمه وب سایت ها ارائه می دهد. اگر به یک صفحه آنلاین به زبان خارجی دسترسی داشته باشید، از شما پرسیده می شود که آیا باید به صورت خودکار ترجمه شود یا خیر. اگر اینطور نیست، تنظیمات Google Chrome را باز کنید. به دنبال منطقه باشید”پیشرفته” بر. در بخش “زبان هاشما گزینه “پیشنهاد ارسال صفحات به زبان های دیگر به مترجم گوگل” را فعال می کنید. در زیر “پیشرفته” زبان مقصد، به طور ایده آل آلمانی را انتخاب می کنید. همچنین می‌توانید در اینجا مشخص کنید که وب‌سایت‌ها به زبان‌های خاص همیشه هنگام باز کردن آنها به طور خودکار ترجمه شوند.

google-translate-2
Google Translate: رایگان، اما نه کاملاً تمیز

کل وب سایت ها را ترجمه کنید

ورودی را با “Enter” تأیید کنید و صفحه پردازش شده توسط Google Translate را در پنجره مرورگر دریافت خواهید کرد. البته ترجمه گوگل یک ترجمه ماشینی است. شما باید منتظر اشتباهات گرامری یا اصطلاحات ترجمه نادرست باشید. با این وجود، اگر می‌خواهید محتوای متون به زبان خارجی را به تصویر بکشید، مترجم Google کمک خوبی و مهم‌تر از همه رایگان است.

درخواست ترجمه می تواند به این شکل باشد، برای مثال: http://translate.google.com/translate?u=http://www.nytimes.com/

نسخه:متفاوت است

در «گوگل ترنسلیت» به راحتی می توانید آدرس وب سایت را وارد کنید. اینطوری کار میکنه:

  1. مترجم گوگل را باز می کند.
  2. برگه را کنترل می کند “سایت های” بر.
  3. اینجا اضافه می کند آدرس صفحه یکی ترجمه شود
  4. را فشار دهید فلش.
  5. پنجره جدیدی در حال باز شدن است. در اینجا ممکن است مجبور شوید قسمت بالا سمت چپ را اضافه کنید زبان ورودی و مقصد برای انتخاب
  6. پس از آن همه به رسمیت شناخته شدند متن ها به صورت خودکار ترجمه شده.
  7. برای مقایسه، می‌توانید «Translation» را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید تا به نسخه اصلی بروید.
اطلاع: مترجم گوگل فقط می تواند متن را در کد منبع پردازش کند، نه متنی که روی تصاویر ظاهر می شود. اگر عکسی را در یک وب‌سایت می‌بینید و می‌خواهید آنچه را که در آنجا به زبان دیگری نوشته شده است بخوانید، عملکرد دوربین مترجم به شما کمک می‌کند.
  • همچنین می‌توانید جملات و اجزای متنی را مستقیماً در مترجم Google وارد کنید. قسمت متن را در مرورگر علامت گذاری کنید و دکمه سمت راست ماوس یا “Ctrl”+”C” را فشار دهید تا بخش در کلیپ بورد ذخیره شود. اکنون مترجم گوگل را باز کنید. اکنون می توانید بخش متن را در قسمت مربوطه وارد کنید. سپس زبان مبدأ و مقصد را انتخاب کنید و متن ترجمه شده را در پنجره مرورگر خواهید دید.
  • همچنین، می‌توانید از ابزار ترجمه آلمانی DeepL نیز استفاده کنید، که بسیار جلوتر از Google Translate و بسیاری از ابزارهای ترجمه رایگان دیگر است. ما توانستیم خود را در این مورد متقاعد کنیم:
  • اگر نمی خواهید دائماً از طریق یک وب سایت انحرافی داشته باشید، می توانید افزونه مربوطه را نیز در مرورگر (Firefox یا Google Chrome) نصب کنید و با یک کلیک به ترجمه دسترسی پیدا کنید.
مترجم گوگل

مترجم گوگل

برای ترجمه آنلاین نیازی به مراجعه به خدمات و مترجمان گران قیمت نیست. اگر فقط می خواهید معنای یک مقاله را دریافت کنید، می توانید یک وب سایت ترجمه شده از انگلیسی، ژاپنی، روسی و غیره به آلمانی و بالعکس، کاملا رایگان داشته باشید. این کار برای مثال با مترجم گوگل کار می کند.

کل وب سایت را با Google Translate ترجمه کنید

ny-times-translate

نوبزول

ترجمه خودکار وب سایت ها

در اینترنت می توانید اطلاعاتی را در وب سایت های سراسر جهان پیدا کنید. اگر منبعی به زبان خارجی باشد، راه‌های ساده و سریعی برای ترجمه کل وب‌سایت‌ها وجود دارد.

ترجمه وب سایت با گوگل

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا می‌توانید این بازی‌ها را با توضیحات بازی که با Google Translate ترجمه شده‌اند، بشناسید؟

http://translate.google.com/translate?u=

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع