کلاهبرداران دیگر شانسی ندارند – حداقل این چیزی است که EA فکر می کند

در تریلر رسمی می توانید اطلاعات بیشتری درباره FIFA 23 مشاهده کنید:

EA: Anti-Cheat مانند سایر ناشران

در این اطلاعیه، الیز مورفی، مدیر ارشد امنیت بازی و ضد تقلب در EA، می نویسد که راه حل خانگی برای این مشکل بهتر از تکیه بر ابزارهای شخص ثالث است. این موارد به عنوان “اغلب غیرشفاف” توصیف می شوند و همچنین مانع حفاظت از داده ها می شوند.

با EA AntiCheat، اولین بازی خود را در فیفا 23 انجام خواهد داد، مشکلات امنیتی احتمالی نیز باید به طور مستقیم قابل رسیدگی باشد. این، به نوبه خود، نه تنها به بازیکنان رایانه شخصی، بلکه برای بازیکنان کنسول نیز در صورتی که با هم مسابقات را انجام دهند، مفید خواهد بود (منبع: EA).

EA اولین ناشری نیست که مستقیماً در سطح هسته به چنین سیستم ضد تقلبی متکی است. Riot و Activision در حال حاضر از ابزارهای مشابه در بازی های Valorant، Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone استفاده می کنند.



منبع

به گفته EA، سیستم ضد تقلب فقط زمانی فعال است که بازی در حال اجرا باشد. تاثیرات روی گیم پلی “ناچیز” است. اگر بازی حذف شود، «EA AntiCheat» نیز حذف خواهد شد. سیستم ضد تقلب را می توان به صورت دستی حذف کرد، اما بازی هایی مانند FIFA 23 دیگر قابل پخش نخواهند بود.

ناشر EA ادعا می کند که با FIFA 23، تقلب از نقطه نظر فنی امکان پذیر نخواهد بود. برای انجام این کار، این شرکت یک سیستم ضد تقلب در سطح هسته برای رایانه شخصی توسعه داده است. بازی جوانمردانه باید همیشه تضمین شود.

FIFA 23: EA به متقلبان اعلام جنگ می کند

این سیستم برای جلوگیری از آن طراحی شده است اکسپلویت در سطح هسته که توسط ابزارهای ضد تقلب در سطح سیستم عامل قابل شناسایی نیستند.

الکترونیک آرتز به عنوان ناشر سری فیفا مشخص شده است تا حد امکان از متقلب ها در FIFA 23 دور نگه دارید. حداقل برای نسخه رایانه شخصی، یک سیستم ضد تقلب جدید ابداع شده است که برای اطمینان از بازی منصفانه درست در سطح هسته، یعنی در اعماق سیستم در نظر گرفته شده است.