کلاس گلف در عقب نشینی است

تعجب آور نیست که توسعه تا این حد واضح است: تولیدکنندگان از مدل های بزرگتر با سود بالاتر به ازای هر خودرو فروخته شده استفاده می کنند و نه فقط از زمان همه گیری کرونا. این روند را می توان در خودروهای الکتریکی جدید نیز مشاهده کرد: The سری ID از VW، برای مثال، از یکی تشکیل شده است فقط ماشین جمع و جور، ID.3، و سه مدل بسیار بزرگتر، کراس اوورهای SUV ID.4 و ID.5 و همچنین ID. وزوز بعدی ID.7 خواهد بود، گرانترین خودروی الکترونیکی ولفسبورگ تا به امروز.

با توجه به این روند، نه تنها شاسی بلندهای جدید عرضه می شوند، بلکه خودروهای کامپکت کمتر و کمتری عرضه می شوند. فورد فوکوس و فیستا را متوقف می کند، آئودی دیگر نسخه جدیدی از A3 را از دست نخواهد داد. گلف همچنان وجود خواهد داشت، اما به عنوان یک خودروی الکتریکی. اینها چشم اندازهای خوبی برای مشتریان آگاه به قیمت نیستند.

هرکسی که خودش یکی از آنها را نخریده باشد، آنها را بیشتر و بیشتر می‌بیند، حداقل در خیابان: روند SUV هنگام خرید خودرو بی‌نظیر است. کشتی‌های جنگی گاهی بزرگ اکنون جای خود را به محبوب‌ترین خودروهای رانندگان آلمانی می‌دهند.

SUV های بیشتر و بیشتر: کلاس گلف در جاده های آلمان کمیاب می شود

با خیابان‌های پر از خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوورهای بزرگ، در نهایت فضای کمتری وجود خواهد داشت – اما نه تنها از این نظر، خودروها به‌طور فزاینده‌ای جایگزین خودروی مورد علاقه آلمانی‌ها می‌شوند: خودروی کامپکت. نگاهی به اعداد نشان می دهد که بیهوده نامیده نمی شود کلاس گلف دیگر چندان محبوب نیست مانند چند سال پیش: سازمان حمل و نقل موتوری فدرال (KBA) بیش از 800000 ثبت نام جدید در سال 2016 ثبت کرد. 2022 فقط 422000 وسیله نقلیه جدید در آلمان (منبع: T-Online).

مدل هایی مانند فولکس واگن گلف، و همچنین آئودی A3، فورد فوکوس یا اوپل آسترا، اگر قاطعانه نگوییم، به طور قابل توجهی تصویر را در جاده های این کشور شکل داده اند. مثال دسامبر 2022 نشان می‌دهد که چقدر فاصله نسبت به مدل‌های بزرگ‌تر وجود دارد: KBA برای آخرین ماه سال گذشته، 47799 خودروی کامپکت ثبت‌شده جدید را به ثبت رسانده است. هر دو SUV ها آمد با 106902 واحد، بیش از دو برابر بیشتر تازه وارد خیابان ها در موجودی، تفاوت چندان قابل توجه نیست:

توزیع بخش ها در سهام خودرو نشان می دهد: نسبت SUV ها به طور پیوسته در حال رشد است. (منبع تصویر: Statista)
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

2022 تعلق داشت 24.2 درصد خودروها در آلمان متعلق به کلاس گلف هستند. که هنوز بزرگترین بخش است. با این حال، نسبت خودروهای کامپکت در کل موجودی در حال کاهش است، در حالی که به وضوح در میان خودروهای شاسی بلند سریع‌ترین رشد را دارد. در سال 2022، وسایل نقلیه اسپورت قبلاً 9.9 درصد از سهام را به خود اختصاص داده بودند.

از نظر قیمت رقابتی وجود ندارد، اما خودروهای الکترونیکی چینی کیفیت های متفاوتی دارند:

خرید خودرو: تولیدکنندگان از مشتریان می خواهند که بیشتر و بیشتر هزینه کنند