کدهای مخفی در کافلند: منظورشان این است

برچسب های قیمت در Kaufland حاوی اطلاعاتی هستند که فراتر از قیمت است. اکنون یک منبع داخلی فاش کرده است که کدهای داخلی واقعاً چه معنایی دارند. رازها می توانند به مشتریان در تصمیم گیری صحیح برای خرید کمک کنند.

کافلند: این چیزی است که کدهای مخفی می گویند

با این نکات و ترفندها در سوپرمارکت هزینه کمتری می پردازید:

آمازون همچنین از کدهای مخفی استفاده می کند

کافلند نه تنها به اطلاعات پنهان متکی است، بلکه از کدها در آمازون نیز استفاده می شود. اما این کمتر در مورد خود محدوده و بیشتر در مورد بسته ها است. کدهایی مانند A1، E36 یا M4 همانطور که آمازون اکنون خود را تأیید کرده است، اندازه بسته را نشان دهید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع خود کافلند به طور رسمی اطلاعات بارکد را تایید نکرده است. آنها بر اساس اظهارات شخصی هستند که می گوید در کافلند کار می کند (منبع: Frankfurter Rundschau).

هرکسی که از کافلند خرید کرده باشد، مطمئناً قبلاً آنها را دیده است: برچسب‌های قیمت در شعبه‌ها نه تنها قیمت کالا، بلکه اطلاعات اضافی مانند قیمت هر کیلوگرم یا یادداشت “از تبلیغات” را نیز در بر دارند. با این حال، یک جزئیات وجود دارد که اکثر مشتریان از آن غافل هستند: خط روی بارکد روی برچسب قیمت معنی دارد، که می تواند برای مشتریان مفید باشد.

بنابراین مشتریانی که این راز کوچک را می دانند بهتر می توانند تصمیم بگیرند آیا آنها باید یک محصول بخرند یا نه. در واقع، اگر بارکد خط خورده باشد، می تواند آخرین فرصت برای دریافت محصول قبل از توقف نهایی باشد.

به گفته یکی از منابع آگاه Kaufland، یک خط زیر بارکد به این معنی است که کالا در محدوده باقی می ماند. آ خط تیره از طریق بارکد به معنی از سوی دیگر، این یک محصول تبلیغاتی است که پس از آن فروخته نمی شود – یا یک کالای متوقف شده است که از محدوده حذف می شود.