کتابخانه رسانه خاموش شد: آخرین ایستگاه ARD منصرف شد

Bayerischer Rundfunk تایید کرده است که کتابخانه رسانه خود را متوقف خواهد کرد. این پایان تلاش انفرادی صدا و سیما است. محتوا از اول آوریل در کتابخانه بزرگ رسانه ARD در دسترس خواهد بود.

ARD

Bayerischer Rundfunk کتابخانه رسانه را تعطیل می کند

همانطور که انتظار می رفت، Bayerischer Rundfunk (BR) تصمیم گرفته است کتابخانه رسانه ای خود در پایان مارس 2023. پس از آن، محتوا فقط باید در کتابخانه رسانه ARD قابل مشاهده باشد، همانطور که قبلاً در مورد سایر برنامه های شخص ثالث وجود دارد. این باعث می شود BR آخرین پخش کننده اصلی ARD باشد که کتابخانه رسانه مستقل خود را رها کرده و به پلت فرم مشترک می پیوندد. از اول آوریل، کاربران به طور خودکار به کتابخانه رسانه ای ARD هدایت می شوند.

ظاهراً نظر تغییر کرده است. اکنون گفته می‌شود که «مثل همه پخش‌کننده‌های دولتی دیگر» روی آنها تمرکز می‌کنند برای تقویت پنج پلت فرم دیجیتال اصلی ARD (منبع: DWDL.de). علاوه بر کتابخانه رسانه ای معروف، کتابخانه صوتی ARD، tagesschau.de، sportschau.de و KiKa.de نیز وجود دارد.

BR خودش را داشت برای مدت طولانی در برابر گام مقاومت کرد، اما اکنون بالاخره از مقاومت خود دست می کشد. سال گذشته تصمیم گرفته شد که کتابخانه رسانه ای BR متوقف شود. با این حال، در پایان سال 2021، کاتیا وایلدرموت، کارگردان BR، گفت که پخش کننده می‌خواهد «در آرامش به موضوع نگاه کند». به گفته او، مشخص نیست که آیا کتابخانه رسانه ای ARD می تواند موضوعات منطقه ای را مانند پخش کنندگان منطقه ای ارائه دهد یا خیر.

با توقف فعالیت کتابخانه رسانه، دوران کوچکی که BR محتوای خود را به طور مستقل ارائه می کرد نیز رو به پایان است. تصمیم برای پیوستن به پلتفرم مشترک باید بیشتر به کتابخانه رسانه ای ARD کمک کند پورتال بزرگ پخش جریانی آلمانی بنیانگذاری.

در ویدیو: چه کسی در مقایسه جریان بهتر عمل می کند؟

کتابخانه رسانه ای ARD: دوران BR رو به پایان است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع