کاملاً خنک: 13 بازی کاملاً با احساس خوب

شما می توانید زندگی روستایی دنج Stardew Valley را در این منطقه تجربه کنید رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، PS4 و حتی موبایل تجربه.

چیزی که برای بسیاری در واقعیت یک وحشت واقعی است در حال تبدیل شدن به آن است باز کردن بسته بندی برای آرامش عالی: باز کردن بسته بندی شما برای هر سطح به یک اتاق جدید یا یک آپارتمان جدید پرتاب خواهید شد و وقتی وسایل مختلف را باز می کنید متوجه می شوید که چه نوع شخصی است.

شما می توانید بازی برنده جایزه را بر روی رایانه شخصی از طریق Steam و GOG و همچنین روی سوئیچ قمار

اگر The Last of Us landscape gardener را بازی می کردید، نتیجه کار شما احتمالاً شبیه بازی آرامش بخش خواهد بود. باغ های ابری. فقط بدون مبتلایان استرس زا. در آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اقلام و گیاهان دور ریخته شده را در محیطی متروک قرار دهید.

شما می توانید بازی sandbox را بر روی PC، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و Mobile بازی.



منبع

که در یک شرکت بازی سازی آلمانی توسعه یافته است، با Dorfromantik یک بازی آرام و بسیار آرام خواهید داشت بازی ساختمان آرام

شما آزاد هستید که تصمیم بگیرید در مرحله بعد روی کدام نقطه تمرکز کنید. که در ترکیب با او وظایف پاداش دهنده منجر به یک بازی کلی زیبا و حس خوب می شود که خودتان آن را تجسم می کنید.

Sable در حال حاضر برای PC، Xbox و PS5 در دسترس.

اگر به دنبال آرامش واقعاً سرگرم کننده هستید، این کار را خواهید کرد پیاده روی کوتاه یک لذت واقعی باشد ماجراجویی جادویی شما را به یک پیاده روی آرام به بالای یک کوه می فرستد.

یک کلاسیک مطلق و برای بسیاری از مظهر آرامش. اگر هنوز Minecraft را امتحان نکرده‌اید و می‌خواهید تجربه‌ای خنک داشته باشید، حتماً آن را امتحان کنید.

ما تو را گرفتیم 13 کاندیدای کامل جایی را انتخاب کردم که واقعاً می توانید خنک شوید و باتری های خود را دوباره شارژ کنید. خوش بگذره!

کارهای روتین، اپتیک پیکسلی زیبا و دنیای مشخص شده به شما اجازه می دهد تا در یک واحد قرار بگیرید قاب آرامش بخش کشاورز شود

تعداد بیشتری از آنها در حال ظهور هستند و گیمرها را به آرامش واقعی دعوت می کنند. به جای اینکه با یک چالش بزرگ مواجه شوید، دستورالعمل های دقیق یا موضوعات دشوار به اصطلاح بازی های خوبی را احساس کنید به ظاهری جذاب، کاهش رابط کاربری و توسعه رایگان.

البته، یک موفقیت واقعی آرامش بخش را نباید از این لیست از دست داد: دره استاردیو. شبیه‌سازی کشاورزی دنج مطمئناً یک نکته داخلی نیست و با انواع کارها همراه است، اما هنوز هم یکی از آنها را انجام می‌دهد. فضای واقعی با احساس خوب ساختن.

احتمالاً شبیه سازهای زیادی در اینجا وجود دارد، اما شبیه ساز پاور واش می تواند باعث ایجاد رضایت عمیق تر و در نتیجه آرامش شود. بنابراین شعار این است: پاک کننده فشار بالا روشن و کثیفی را دور می کند!

شما خودتان تصمیم می گیرید که کدام مسیر را طی کنید و چقدر به خودتان اجازه می دهید از کوه بالا بروید. در آسمان بچرخید، از سواحل نهر کوهی ماهی بگیرید، یا درباره تاریخ بیاموزید—مهم نیست.

پیمایش سریع در کار انجام شده یک ویژگی سرگرم کننده و رضایت بخش است. باز کردن بسته بندی برای رایانه شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن و سوییچ در دسترس.

Grow: Song of the Evertree برای رایانه شخصی و کنسول های سوییچ، PS4 و Xbox One در دسترس.

گرافیک واقعا چشمگیر در ترکیب با فضای آرام در بی نهایت محسوس دنیای بازی، Exo One را به یک بازی بی نظیر حس خوب تبدیل کرده است. می توانید آن را باز کنید کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس بازی.

سیبل است برای همه مسافران و کاوشگران بین شما بازی ویژه جهان باز به شما امکان می دهد با گلایدر خود در یک صحرای وسیع کاوش کنید و بقایای تمدن های باستانی را کشف کنید.

دعوت از رنگ های گرم، موسیقی برای ذوب شدن قلب شما و یک گیم پلی که هرگز واقعاً شما را تحت فشار قرار نمی دهد – این یک وعده است Grow: Song of the Evertree.

در ExoOne مهمتر از همه، آرامش از طریق کاوش بی دردسر سیارات واقعاً رویایی آشکار می شود. به عنوان یک سفینه فضایی کوچک، شما با مکانیک های دلپذیر در مناظر مختلف می چرخید و در مسیر اسرار سفر خود – از جمله اشیاء پرنده ناشناخته قرار می گیرید.

این شبیه سازی ساخت و ساز احتمالا ساده ترین و آرامش بخش ترین بازی در این سری از تصاویر است. در محاصره آب بی‌پایان، شهری را روی پایه‌ها می‌سازید. بدون برنامه، بدون هدف.

مال خودت را بگذار خلاقیت اجرا کنید و خانه های رنگارنگ بسازید در حالی که الگوریتم بازی را مشاهده می کنید که جزئیات دقیقی را در اتصالات می بافد. یک بند رخت اینجا، یک حیاط سبز آنجا و یک دسته پرنده روی پشت بام.

در شبیه سازی دقیق، تمرکز بر دم کردن معجون است. اون آرام ظاهر بازی شما را به آرامش دعوت می کند. رویکرد sandbox به شما کمک می کند تا راه خود را برای رسیدن به اهداف پیدا کنید.

یک پیاده روی کوتاه برای آن است PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch در دسترس.

برای تکمیل یک سطح باید شرایط خاصی رعایت شود، اما راه رسیدن به آن کاملاً به خلاقیت شما بستگی دارد. ظاهر پیکسلی شیک و رابط کاربری ساده شما را به خاموش کردن کامل دعوت می کند. بازی احساس خوب برای هر دو در دسترس است رایانه شخصی و همچنین ایکس باکس و سوییچ.

بازی بقا آن را از سر می گذراند مکانیک ساده در ترکیب با صداهای آرامش بخش شما را در یک حالت مراقبه واقعی قرار می دهد. دنیای بی پایان و به طور تصادفی ایجاد شده شما را به کاوش و جذب فضا دعوت می کند. Minecraft قطعا یک است بازی برای منطقه راحتی.

با صدای آرامش بخش پاک کننده فشار بالا خود، سطوح براق را تضمین می کنید و از آن برای ایجاد کسب و کار خود در حالت حرفه ای استفاده می کنید.

با کوهنوردان دیگر ملاقات کنید، گنجینه های پنهان را پیدا کنید یا فقط از مناظر زیبای اطراف خود لذت ببرید.

این ماجراجویی منظره در یک جهان باز بزرگ عناصری از سیم کارت زندگی، کشاورزی و شهرسازی را با هم ترکیب می کند و به شما امکان می دهد سرعت ماموریت ها را تعیین کنید.

شما یک روز طولانی پشت سر دارید و فقط می خواهید هنگام قمار استراحت کنید؟ سپس ما انتخاب مناسبی از بازی ها را برای شما داریم. در اینجا نیازی نیست که ذهن خود را به چالش بکشید یا بر چالش های سخت مسلط شوید. بازی‌های بی‌نقص با احساس خوب اینجا در انتظار شما هستند.

بازی های عالی با احساس خوب

و بهترین چیز صدای ترکیدن است که هنگام قرار دادن خانه ها ایجاد می شود. ترکیدن. Townscaper را می توانید باز کنید کامپیوتر، سوئیچ، ایکس باکس و موبایل بازی. حتی یک نسخه مرورگر رایگان با ویژگی های باریک وجود دارد.

Journey موضعی مشابه با Sable دارد و در سال 2012 با انتشار خود بر روی PS3 ثابت کرد که چگونه است. بازی های خوبی را احساس کنید می تواند شبیه باشد.

سبک گرافیکی منحصر به فرد و موسیقی متن به ماجراجویی لازم می دهد جو برای استراحت. در طول مسیر پازل ها را حل کنید و خود را با لباس های مختلف مجهز کنید.

سفر برای PC، PS4 و PS3 و iOS در دسترس.

در سال 2019، این بازی خارق العاده بالاخره به رایانه شخصی راه پیدا کرد. آن را به تنهایی یا در همکاری با یکی از بازیگران دیگر بازی کنید.

شما حتی می توانید شبیه ساز احساس خوب را با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. بازی برای رایانه شخصی، خانواده ایکس باکس، سوییچ و پلی استیشن در دسترس.

در بازی هیچ دستورالعمل یا نقشه ای برای دنبال کردن شما وجود ندارد، فقط یک کوه بزرگ در دوردست برای رسیدن به آن وجود دارد. از این طریق تقلیل به موارد ضروری سفر شما را به رویا و احساس خوب دعوت می کند. سفری مرموز در دنیایی با الهام از هنر در انتظار شماست.

اشیاء مذهبی، ظاهر پیکسلی جذاب و چیدمان خلاقانه کتاب‌ها، عروسک‌ها و شرکت‌ها، بازی را بسیار جذاب کرده است. تنها هدف خالی کردن جعبه های متحرک است. پس از هر جعبه فرو ریخته می آید احساس پاداش آ.

کاشی های شش ضلعی خود را برای رشد چشم انداز دهکده خود و کشف بیوم های جدید قرار دهید. تلاش های مختلف را حل کنید و اجازه دهید دنیای بازی شما شکوفا شود! سرعت آرام دعوت کننده است راحتی واقعی آ.

اگر کمتر به پاک کننده های سخت فشار قوی و بیشتر به کیمیاگری قرون وسطی علاقه دارید، در Potion Craft: Alchemist Simulator به خوبی خدمت کرده است.

دستور العمل اختراع کنید، مشتریان را به دست آورید و مغازه خود را فعال نگه دارید. Potion Craft: Alchemist Simulator است برای رایانه های شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس و سوییچ موجود است.