کاری که باید بدون اشتراک تبلیغات انجام دهید

نتفلیکس در حال مبارزه است و به دنبال راهی برای خروج از بحران است: از ابتدای سال 2022، تعداد مشتریان برای اولین بار در تاریخ کهنه کار استریم کاهش یافته است و در حال حاضر در پایین ترین سطح خود قرار دارد. به منظور ادامه ریختن پول به خزانه – و به طور سطحی پیشنهاد ارزان قیمت آماده بودن – آزادی تبلیغات در نتفلیکس به زودی به پایان خواهد رسید.

اگر قیمت پایین 4.99 یورو در ماه را انتخاب کنید، باید چند محدودیت دیگر را بپذیرید: کیفیت تصویر به 720p/HD محدود شده است، UHD یا 4K در اشتراک تبلیغاتی ارائه نمی شود. همچنین هیچ بارگیری برای تماشای فیلم یا سریال به صورت آفلاین در برنامه ها وجود نخواهد داشت. همچنین، همه انتخاب های نتفلیکس در دسترس نخواهد بود.

نتفلیکس با تولیدات خود مانند Stranger Things می تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد. آنها را می توان یک شبه با یک اشتراک تبلیغاتی نشان داد. با تولیدات شخص ثالث متفاوت به نظر می رسد: سریال هایی مانند شما (برادران وارنر)، ماتریوشکا (جهانی) یا کبرا کای (سونی)، که استودیوهای آن باید با عرضه در مدل پشتیبانی شده از تبلیغات موافقت کنند. اما کلاسیک ها هم دوست دارند بریکینگ بد در آستانه هستند (منبع: Engadget).

نتفلیکس از ماه نوامبر در آلمان با اشتراک تبلیغاتی ارزان‌تر شروع به کار کرده است. این برای 5 یورو در ماه بسیار ارزان تر خواهد بود. اما شما باید با محدودیت هایی زندگی کنید.

نتفلیکس

اشتراک ارزان از 3 نوامبر شروع می شود: نتفلیکس تبلیغات را با 5 یورو در ماه نشان می دهد

حداقل برای مشترکینی که ترجیح می دهند وقفه های تجاری را به جای پرداخت هزینه های ماهانه بالا تحمل کنند. پس از تأخیر تا سال 2023 که فقط اعلام شد، اکنون همه چیز سریعتر پیش می رود: اشتراک اولیه با تبلیغات از 3 نوامبر 2022 از ساعت 17:00 در آلمان شروع می شود. این چیزی را برای مشتریان فعلی Netflix تغییر نخواهد داد.

جایگزین های جریان ارزان تری نسبت به Netflix وجود دارد، در اینجا یک مقایسه بزرگ وجود دارد:

اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس شامل همه سریال ها و فیلم ها نمی شود

بعید است که این مشکلات برای علاقه مندان به مدل اشتراک به خوبی پیش بیاید. به گفته تد سارانوس، رئیس نتفلیکس، ارائه «محتوای بیشتر» از آنچه قبلا تنظیم شده بود، امکان پذیر خواهد بود، «اما قطعا نه همه». بنابراین، از نظر انتخاب، نتفلیکس مجبور به انجام این کار است تنزل مدل اشتراک به نتفلیکس درجه دو.



منبع

نتفلیکس اعلام کرده است که برای در دسترس قرار دادن هر چه بیشتر محتوا برای همه مشترکین به کار خود ادامه خواهد داد (منبع: نتفلیکس). اما هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر یک استودیو مانع از این کار شود، نتفلیکس چاره ای ندارد.

در اشتراک تبلیغاتی چهار تا پنج دقیقه تبلیغات در ساعت نشان داده شود. با این حال، در لقمه های کوچک به طول 15 تا 30 ثانیه. تبلیغات می توانند قبل و در طول سریال یا فیلم ظاهر شوند.