کارگردان کالت ضربه ای تند به جان ویک می زند

بنابراین از یک طرف به نظر می رسد استون از حجم زیاد صحنه های خشونت آمیز در جان ویک 4 آزار می دهد، اما از طرف دیگر از این واقعیت که آنها به اندازه کافی معتبر و واقع بینانه به تصویر کشیده نشود. صحنه‌های اکشن او را خسته می‌کردند، زیرا واقعاً احساس نمی‌کردند و تفاوتی ایجاد نمی‌کردند – این احساس او در مورد فیلم‌های Fast & Furious و مارول است. (منبع: Variety)

جان ویک: آیا انتقاد موجه است؟

که کارگردانی که در کار خود فرزند غم نبوده استاو که خشونت در جان ویک 4 را منزجر کننده توصیف می کند، در نگاه دوم کمی غافلگیرکننده به نظر می رسد و حداقل به طور خاص خود انعکاسی نیست.

تریلر فیلم John Wick 4 را اینجا ببینید:

استون در مصاحبه ای با ورایتی گفت که جان ویک 4 را در یک پرواز دیده و فیلم را “فوق العاده منزجر کننده” خواند. کیانو ریوز 300-400 نفر را در آن کشت و حتی یک قتل برای استون به عنوان یک جانباز جنگ واقع بینانه نیست – کارگردان در طول جنگ ویتنام به عنوان یک سرباز فعال بود. برای او، فیلم پرفروش بیشتر شبیه یک بازی ویدیویی است تا یک فیلم.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

برای بسیاری از طرفداران اکشن، جان ویک یکی از بهترین سریال‌های سال‌های اخیر است – حتی در قسمت چهارم امسال بینندگان می توانند دوباره از تگرگ شیک گلوله ها لذت ببرند. با این حال، الیور استون، کارگردان کالت، چیزی از فیلم کیانو ریوز به دست نمی آورد و این فیلم بلاک باستر را به خشونت بیش از حد و غیرواقعی متهم می کند. انتقادی که با توجه به مجموعه کارهای گسترده خود استون، با فیلم هایی مانند قاتلان طبیعی، وحشی ها و جوخه، کمی غافلگیرکننده است.

الیور استون از اکشن جان ویک متنفر است

جان ویک یکی از بزرگ‌ترین نام‌های سینمای اکشن مدرن است – اما بدیهی است که فیلم‌های پرفروش کیانو ریوز نمی‌توانند همه فیلمسازان را متقاعد کنند. کارگردان کالت، الیور استون، اکنون کاملاً مخالف این نمایش است.

واقعاً نباید تعجب آور باشد که فیلم های اکشن مدرن مانند سریع و خشمگین یا جان ویک ارزش کمی برای رئالیسم سخت قائل هستند. در این رابطه انتقاد استون کاملا قابل درک استبه خصوص در رابطه با بسیاری از فیلم‌های مارول و دی‌سی که با صحنه‌پردازی‌های قابل تعویض خود باعث دلزدگی تعداد فزاینده‌ای از بینندگان و منتقدان می‌شوند.

John Wick: Chapter 4 – آخرین تریلر انگلیسی

الیور استون تنها کارگردانی نیست که دوست دارد از چرم بیرون بیاید – همکار کوئنتین تارانتینو اخیراً از نتفلیکس ناراحت شده است: