کارمندان نکاتی را برای خدمات خوب می خواهند

چگونه از خود در برابر یک کلاهبرداری شوم محافظت کنید:

بعید است اپل به این درخواست پاسخ دهد

تنها 10 درصد از کارگران در ایالات متحده عضو اتحادیه هستند. تصویر در اپل نیز متفاوت نیست – با یک استثنا: کارمندان یک فروشگاه اپل در تاوسون، مریلند، در ابتدای سال اتحادیه تشکیل دادند. اکنون تقاضاهای سختی از سازنده آیفون دارد.

اتحادیه‌ها در یک فروشگاه اپل آمریکایی راهنمایی می‌خواهند

کارمندان اپل استور خواهان 10 درصد بیشتر دستمزد و حقوق هستند. علاوه بر این، مقررات سخاوتمندانه تر برای تعطیلات و تعطیلات رسمی. علاوه بر این، مرخصی ویژه استحقاقی در صورت سوگواری باید تا 45 روز در سال افزایش یابد و دیگر تنها شامل بستگان نمی شود، برای دوستان نزدیک و حتی حیوانات خانگی (منبع: بلومبرگ).

برای شرکتی مانند اپل که تنها در سال گذشته نزدیک به 400 میلیارد دلار درآمد داشته است، افزایش 10 درصدی دستمزد عطسه کردنی نیست. اما وضعیت با یک نیاز دیگر متفاوت است: نکات.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

برای اپل غیرممکن است که به درخواست اتحادیه برای انعام پاسخ دهد. زیرا اگر گروه ایالات متحده در یک فروشگاه اپل دست و پنجه نرم کند، احتمالاً دیگرانی که خواهان سیستم انعام هستند نیز تماس خواهند گرفت. اینکه آیا مشتریان اپل واقعاً مایل به پرداخت چنین انعام یا مشابهی هستند، حداقل شک است.

اعضای اتحادیه از اپل می خواهند که سیستم انعام را ادغام کند. با خدمات خوب، مشتریان اپل استور باید بتوانند بین 3 تا 5 درصد از صورت حساب به عنوان انعام به بندگان بسپارد. از طرف دیگر، یک مقدار انعام جداگانه نیز باید امکان پذیر باشد. سپس نکات باید بین کارمندان فروشگاه اپل تقسیم شود.

تحویل دهنده پیتزا، راننده تاکسی، آرایشگاه: در بسیاری از مشاغل انعام دادن به عنوان آداب خوب محسوب می شود. اگر کارمندان یک فروشگاه اپل در ایالات متحده راه خود را پیدا کنند، به زودی هنگام خرید آیفون می توان انعام داد. مبالغ همه چیز را دارد.

سیب

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

یک محاسبه نمونه نشان می دهد که نوک ها چقدر می توانند بالا باشند. هنگام خرید آیفون 14 پرو مکس (1449 یورو) و ایرپاد پرو جدید (299 یورو)، 5 درصد انعام داده می شود. 87.40 یورو.