کارت ها باید روی میز باشد

شوفا با پشتکار روی تصویر خود کار می کند. شبیه ساز امتیاز، یک وب سایت جدید و سایر گزینه های اطلاعاتی باید شهرت مصرف کنندگان را با خود بهبود بخشد امتیاز شوفا دیگر جلوی یک کتاب بسته نمی ایستد.

در حالی که شوفا دوست دارد اطلاعات مصرف کنندگان را با دقت بیشتری بداند، خود را ترک می کند بیشتر به کارت ها نگاه نکنید آنها نمی خواهند الگوریتم پشت امتیاز شوفا را فاش کنند. بیرخولز گفت، تنها زمانی که تمام دفاتر اعتباری رقیب رویه های خود را افشا کنند، «ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم».

قبلاً مشخص شده بود که Schufa می‌خواهد به مصرف‌کنندگان با برنامه Bonify اجازه دهد تا داده‌های بیشتری را با آژانس اعتباری به اشتراک بگذارند. در میان چیزهای دیگر، این در مورد یک چیز است بینش دقیق تر از حساب های بانکی کاربران. به گفته شوفا، امتیاز باید بهبود یابد.

در نگاه اول، برنامه های شوفا تقریباً نوع دوستانه به نظر می رسد. اینطور نیست. چه کسی در مورد اطلاعات از شوفا در مورد ورودی های منفی دريافت كردن می خواهد از برنامه Bonify استفاده کند. شوفا مدتی پیش این اپلیکیشن رقیب را در اختیار گرفت. به این ترتیب، شوفا، البته به صورت داوطلبانه، باز می گردد داده های بیشتر درباره و از کاربران.

شفافیت بیشتر در شوفا به ندرت مصرف کننده ای در آلمان وجود دارد که از این تقاضا حمایت نکند. Schufa به زودی ارائه خواهد کرد و حتی اگر ورودی های منفی داشته باشند، به طور فعال به آنها اطلاع خواهد داد. اما عملکردهای جدید طعمی کهنه دارند.

شوفا

شوفا سخاوتمند است، می خواهد بدهکاران را در مورد ورودی های منفی مطلع کند

“در صورت وجود، در مورد درآمد خواهد بود. تانیا بیرخولز، رئیس شوفا توضیح می‌دهد که آیا کسی به صلح سبز کمک می‌کند یا در یک مهمانی شرکت می‌کند، برای رتبه اعتباری بی‌اهمیت است. اگر نمی خواهید شوفا دقیقاً بداند درآمد ماهانه شما چقدر است، باید از استفاده از Bonify خودداری کنید. چون تا اینجای کار دقیقا همینطور است یکی از نقاط کور شوفا.

شوفا سرسخت باقی می ماند: فقط تحت یک شرط الگوریتم امتیازدهی را آشکار کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در حال حاضر، اطلاعات کامل اطلاعات در شوفا حدود 30 یورو هزینه دارد. جایگزین های رایگان اما محدود نیز وجود دارد.

این برنامه ها برای گوشی هوشمند شما می توانند با صرفه جویی در هزینه به شما کمک کنند تا شوفا را از پشت خود دور نگه دارید:

این نیز هدف تغییراتی است که شوفا اکنون اعلام کرده است. تا پایان سال، آژانس اعتباری می خواهد هنگامی که فهرست های منفی بر امتیاز آنها تأثیر می گذارد، به مصرف کنندگان خود اطلاع دهید (منبع: Zeit via Tagesschau). علاوه بر این پرس و جو داده در شوفا رایگان در آینده بودن.