کاربران می توانند مشتاقانه منتظر محتوای جدید باشند

برخی از نمایش ها و فیلم هایی که می توانید انتخاب کنید عبارتند از:

آمازون به این پیشنهاد پایبند است، حداقل این چیزی است که گزارش جدیدی از Engadget نشان می دهد. زیرا آمازون باید در طول سال بیش از 100 فیلم و سریال با برچسب آمازو اورجینال به مجموعه Freevee اضافه کنید. این باید یک خبر عالی برای همه کاربران آمازون بدون اشتراک فعال Prime باشد، اما مشترکین Prime باید آماده باشند که فقط می توانند محتوای ویدیویی مربوطه را با وقفه های تجاری تماشا کنند.

فهرست کاملی از تمام محتوای ویدیویی که باید در سال 2023 در Freevee به پایان برسد، هنوز در دسترس نیست.

در حالی که نتفلیکس هنوز 4.99 یورو در ماه برای اشتراک اولیه خود با تبلیغات دریافت می کند، آمازون شامل رایگان در آگوست 2022 سرویس پخش جریانی را در آلمان راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد فیلم و سریال برای تماشای رایگان – فقط یک حساب کاربری آمازون برای استفاده لازم است. با این حال، مانند تلویزیون خطی، وقفه هایی وجود دارد که در آن کاربران می توانند برخی از تبلیغات را ببینند. این روشی است که Freevee خودش را تامین مالی می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع تریلر ویدیوی freevee Amazon Prime (آلمانی)

شما باید بدون آن با Amazon Freevee کار کنید

تریلر رسمی به شما نشان می دهد که کدام نمایش ها بخشی از Amazon Freevee هستند:

آمازون Freevee را در کانون توجه قرار داده است. باید دید واکنش مشترکین پرایم به این واقعیت که در آینده فقط می توانند برخی از محتوای ویدیویی را همراه با تبلیغات تماشا کنند، چگونه خواهند بود.

آمازون به حملات استریم خود ادامه می دهد. سال گذشته، این گروه سرویس رایگان پخش ویدئو Freevee خود را با تبلیغات در این کشور راه اندازی کرد و اکنون آمازون در حال برنامه ریزی برای گسترش بیشتر این سرویس است. این چیزی است که کاربران می توانند انتظار داشته باشند.

بیش از 100 فیلم و سریال جدید آمازون اورجینال به زودی به Freevee می‌آیند

همانطور که قبلا ذکر شد، کاربران Amazon Freevee باید هنگام تماشای سریال ها و فیلم ها، تبلیغات را در نظر بگیرند. با این حال، در مقایسه مستقیم با پیشنهاد Prime Video یک هشدار دیگر وجود دارد: کاربران نمی توانند محتوا را از Amazon Freevee بر روی دستگاه مورد نظر خود دانلود کنند.