کاربران منتظر این ویژگی بودند

برخی از کاربران آلمانی نیز اخیراً توسط نتفلیکس مطلع شده اند که حساب آنها در خارج از خانه خود استفاده می شود. اگر می خواهید به استفاده از سرویس پخش ادامه دهید، باید علاوه بر قیمت اشتراک حداقل 4.99 یورو در ماه پرداخت کنید. هیچ عضو اضافی را نمی توان به اشتراک اصلی و تبلیغاتی اضافه کرد.

مقایسه ارائه دهندگان اصلی جریان:

نتفلیکس: اشتراک حساب 4.99 یورو هزینه دارد

نتفلیکس انتقال پروفایل را بهبود بخشیده است. مشتریان اکنون این گزینه را دارند که از نمایه خود برای تغییر به یک حساب موجود استفاده کنند. پیش از این، همراه داشتن تنها در صورتی مجاز بود که یک حساب کاربری جدید باز شود.

نتفلیکس

نتفلیکس: انتقال پروفایل به حساب موجود

در اکتبر 2022، نتفلیکس انتقال پروفایل را معرفی کرد. علاوه بر این، کاربران می توانند اطلاعات شخصی خود را با توصیه ها، موارد دلخواه، تاریخچه و موارد دیگر به یک حساب جدید منتقل کنند. اکنون ارائه دهنده استریم بهبودی را اعلام کرده است. دیگر نیازی به افتتاح حساب جدید نیست، اگر نمایه قرار است منتقل شود. اکنون می توان داده ها را به یک حساب موجود (منبع: Netflix) نیز منتقل کرد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به منظور انتقال داده ها به یک حساب جدید یا موجود، نمایه خود فراخوانی می شود و به انتقال پروفایل نقطه هدایت می شود. سپس کاربران انتخاب می کنند که آیا نمایه باید باشد یا خیر به یک حساب جدید یا موجود منتقل می شود باید باشد. در هر صورت آدرس ایمیل و رمز عبور اکانت آینده برای این امر الزامی است. هنگامی که نمایه با موفقیت منتقل شد، نتفلیکس از طریق ایمیل به مشتریان اطلاع خواهد داد.

مطمئناً تصادفی نیست که نتفلیکس در حال حاضر چنین عملکردی را معرفی می کند. ارائه‌دهنده استریم در حال حاضر اقداماتی را علیه اشتراک‌گذاری رمزهای عبور انجام می‌دهد. بسیاری از کاربران از این طریق هستند تقریباً از نتفلیکس قفل شده است بوده. یک حساب قدیمی نتفلیکس که ممکن است هنوز وجود داشته باشد می تواند با عملکرد جدید دوباره جذاب تر به نظر برسد.