کات فیلم افسانه ای بتمن 28 سال پس از اکران ظاهر می شود


Batman Forever شاید فیلم مورد علاقه اکثر طرفداران دی سی نباشد، اما سال ها شایعه هیجان انگیزی پیرامون این بلاک باستر وجود دارد – و کارگردان فرقه کوین اسمیت اکنون تایید می کند که کارگردان افسانه ای در واقع وجود دارد.

بتمن

زمانی که بتمن برای همیشه در سینماها در سال 1995 اکران شد، این فیلم طرفداران شوالیه تاریکی را قطبی کرد. برخلاف فیلم‌های تاریک قبلی تیم برتون، بتمن (1989) و بتمن برمی‌گردد (1992)، فیلم پرفروش جدید رنگ‌آمیزی داشت، بیش از حد بالا بود و به لطف ریدلر جیم کری، بر طنز بی‌معنی تکیه داشت.

در راستای این واکنش بحث برانگیز، سال ها شایعاتی در مورد احتمال بریدگی کارگردان، با کارگردانی جوئل شوماخر، منتشر شد. یک نسخه کاملاً تاریک تر از بتمن برای همیشه داشته است. کارگردان فرقه کوین اسمیت اکنون تایید کرده است که این نسخه در واقع وجود دارد، زیرا اخیرا آن را دیده است.

Batman Forever: Director’s Cut 49 دقیقه بیشتر است

مانند کوین اسمیت، کارگردان فیلم‌های کالتی مانند Clerks و Dogma، در پادکست خود Fatman Beyond اعلام کردکات کارگردان بتمن همیشه وجود دارد، او حتی یک کپی در خانه اش دارد. اسمیت می خواهد در پادکست خود در 19 ژوئن 2023 به طور مفصل درباره نسخه گمشده صحبت کند، تا کنون او فقط تایید کرده است که فیلم به طور قابل توجهی طولانی تر است و صحنه ابتدایی نسخه تئاتر، به عنوان مثال در کارگردانی کات، خواهد بود. فقط بعد از حدود 15 دقیقه اتفاق می افتد.

بنابراین این قسمت پادکست باید برای طرفداران Batman Forever واقعاً جالب باشد – مخصوصاً از آنجایی که صحبت های زیادی در مورد آن وجود خواهد داشت، زیرا قبلاً مشخص شده است که کارگردانی کات 49 دقیقه طولانی تر است و بنابراین در مجموع 170 دقیقه حماسی است.

بتمن: آیا کات شوماخر بعد از کات اسنایدر خواهد آمد؟

از زمانی که چند سال پیش شایعات در مورد بازی Batman Forever Director’s Cut افزایش یافت، طرفداران فرصتی را می خواستند تا به اصطلاح شوماخر کات را برای خود تحسین کنند. جامعه در درجه اول از کمپین موفقیت آمیز طرفدارانی که توانست برادران وارنر را متقاعد کند تا فیلم لیگ عدالت اسنایدر کات را منتشر کند، امید می گیرد. چه آنها همان شاهکار با شوماخر کات بسیار قدیمی تر می تواند موفق شود باید دید. شاید یک نقد تحسین برانگیز از کوین اسمیت می تواند کمک کند – اگر 49 دقیقه اضافی اصلاً فیلم بحث برانگیز را بهبود بخشد.

اگر فیلم Batman Forever Director’s Cut منتشر شد، بهتر است آن را به زبان اصلی تماشا کنید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع