کابوس رانندگان نزدیک است

GPS همچنین می تواند فقط اجازه رانندگی در مناطق خاصی را بدهد یا در موارد شدید، وسیله نقلیه می تواند کاملاً برای رانندگی نامناسب شود. از طریق فعال کردن بوق یا رادیو از راه دوربه خصوص در شب، شما همچنین می توانید فشار ایجاد کنید. بنابراین، محیط زیست مستقیماً متوجه می شود که آیا شخصی یک ماشین بدون دستمزد رانندگی می کند (منبع: t3n).

چون با جدید ثبت اختراع فورد می‌خواهد اطمینان حاصل کند که اگر مشتریان به وعده‌های خود برای پرداخت عمل نکنند، سازنده دست خالی از بین نمی‌رود. در این صورت، ممکن است در آینده عملکردهای مهم در خودرو از راه دور غیرفعال می شوند – یا حتی می توان ماشین را کاملاً غیرقابل تردد کرد. حق مالکیت مربوطه برای تحولات آینده اخیراً در ایالات متحده ثبت شده است.

دلیل ثبت اختراع ظاهراً افزایش پیش‌فرض‌های پرداخت در ایالات متحده است. با این فناوری‌ها، فورد دیگر نیازی به دنبال کردن آن‌ها در جای دیگری نخواهد داشت، بلکه می‌تواند به سادگی استفاده از آنها را دشوارتر یا حتی غیرممکن کند. اگر این امر مشتریان را وادار به پرداخت های خود نکند، در آینده ای دورتر، ممکن است خودکار دوباره خود به خود از گرد و غبار خارج شوید. با این حال، مشخص نیست که آیا فورد می تواند از چنین فناوری هایی برای بازار اروپا نیز استفاده کند، زیرا شرایط چارچوب قانونی متفاوتی ممکن است در اینجا اعمال شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هر چه اتومبیل‌های دیجیتال بیشتر می‌شوند، بسیاری از رانندگان نگران هستند: آیا وسایل نقلیه از دسترسی غیرمجاز در امان هستند؟ فورد اکنون نشان می دهد که خودروها ممکن است از تداخل غیرمجاز محافظت شوند، اما برخی از رانندگان باید از سازنده بترسند.

آب کم عمق

فورد قصد دارد خودروها را در صورت عدم پرداخت از راه دور خاموش کند

فورد خودروهای الکترونیکی دارد که توسط روبات ها شارژ می شوند

غیرفعال کردن خودرو از طریق نرم افزار: در اروپا امکان پذیر است؟

با توجه به ثبت اختراع، آن را با یک ساده شروع می شود هشداری که ممکن است در خودرو و گوشی هوشمند ظاهر شود، در صورت عدم پرداخت. اگر پرداخت‌کنندگان پیش‌فرض این را نادیده بگیرند، اولین محدودیت‌ها در قابلیت استفاده می‌تواند دنبال شود. فورد باید در مورد آن فکر کند رانندگی در تعطیلات آخر هفته دیگر امکان پذیر نیست. مشتریان می توانستند در طول هفته از خودرو برای کار استفاده کنند تا فورد بتواند پول خود را دریافت کند. اما فراتر از آن، خودرو مجبور به توقف خواهد شد.

فناوری پایه برای چنین مراحلی مدت هاست که وارد بازار شده است. سازندگان خودروهای مختلف برخی از عملکردهای اضافی را با اشتراک ارائه می دهند. اینها از طریق یک اتصال اینترنتی “از طریق هوا” فعال می شوند. همچنین می توان آنها را دوباره از این طریق غیرفعال کرد. به گفته فورد، با این حال، آنها می خواهند این را تضمین کنند سفرهای اضطراری – به عنوان مثال به یک بیمارستان – بیشتر امکان پذیر است خواهد بود.