کابل شارژ دیوانه از ذرت و چغندر قند ساخته شده است

حتی سازندگان لوازم جانبی شارژ دیگر نمی توانند ردپای زیست محیطی خود را در سال 2022 نادیده بگیرند. کابل شارژ جدید Anker این موضوع را روشن می کند. برخلاف معمول، سازنده یکی دارد ماده گیاهی تنظیم. به گفته این شرکت، 40 درصد از پوشش را ذرت و چغندرقند تشکیل می دهد. از این طریق می‌خواهید به کاهش پلاستیک کمک کنید.

را نوع رعد و برق هزینه 19.99 یورو برای 90 سانتی متر (مشاهده در آمازون)، 180 سانتی متر با 24.99 یورو در دسترس است. یک کمپین تخفیف تا 19 سپتامبر 2022 در دسترس است که باید 10 درصد کمتر پرداخت کنید.

سازنده Anker پایداری را برای خود کشف کرده و یک کابل شارژ ویژه ارائه کرده است. به هر حال، 40 درصد از اجزای گیاهی مانند ذرت و چغندر قند تشکیل شده است. کابل Bio با کانکتور USB-C یا Lightning در دسترس است. یک منبع تغذیه جدید نیز ارائه شد.

لنگر: کابل شارژ ساخته شده از ذرت و چغندر قند

برای نوع USB-C با طول 90 سانتی متر، قیمت آن 17.99 یورو است (مشاهده در آمازون). اگر دو برابر طول مورد نظر است، 19.99 یورو باید روی میز گذاشته شود. این کابل می تواند تا 100 وات را انتقال دهد، به شرطی که یک منبع تغذیه مناسب داشته باشید.

از نظر استحکام، مواد جدید به هیچ وجه نباید کمتر از معمول باشد. لنگر از بیش از 20000 خمکه کابل زیستی می تواند تحمل کند. حتی یک بار تا 80 کیلوگرم نیز نباید مشکل عمده ای برای کابل ایجاد کند. Anker یک نوع کابل با کانکتور USB و یکی با کانکتور لایتنینگ ارائه می دهد (منبع: Anker).

در آینده ممکن است بتوانیم تلفن های خود را از راه دور شارژ کنیم:

منبع تغذیه Anker Nano 3 USB-C که به تازگی ارائه شده است، فاقد اجزای گیاهی است. با یک حداکثر توان شارژ 30 وات در اینجا قابل انتظار است. PowerIQ 3.0 و ActiveShield 2.0 از سنسورها پشتیبانی می کنند. پاور پک کوچک در رنگ های سفید، بنفش و مشکی با قیمت 24.99 یورو موجود است.



منبع

Motorola Space Charging: شارژ کاملا بی سیم برای تلفن های همراه

منبع تغذیه مینی جدید Anker Nano 3