چین خودروهای الکترونیکی مورد نظر ما را دریافت می کند

با این حال، فولکس‌واگن بهتر است با مدل‌های کوچک و ارزان‌قیمت بازار داخلی را زیر نظر داشته باشد. از آنجا که سازنده چینی بیش از هر زمان دیگری در اروپا فعال هستند.



منبع فولکس واگن برنامه های بزرگی در چین دارد. برای خودروساز ولفسبورگ، این کشور مدت هاست که به بزرگترین بازار فروش بین المللی تبدیل شده است. بنابراین جای تعجب نیست که مدل‌های جدید نیز به سمت طراحی طراحی شده‌اند آنچه مشتریان چینی می خرند. حیف که خریداران آلمانی احتمالا در این مورد نقشی ندارند.

ما به بازار وسایل نقلیه الکتریکی کوچک خدمات نمی دهیم. با این حال، ما پیشنهادات خود را در بخش ابتدایی ارائه خواهیم کرد، به عنوان مثال در سدان های کوچکتر شبیه بورا یا SUV کوچکتر زیر شناسه رالف برندستاتر، رئیس برند خودروهای مسافربری فولکس واگن و مسئول چین در هیئت مدیره گروه فولکس‌واگن (منبع: dpa via t3n) می‌گوید.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

برندستاتر هیچ برنامه ای برای کسب امتیاز با خودروهای الکتریکی کوچکتر در آلمان نامی نبرد. تمرکز برای خودروهای برقی مقرون به صرفه باید با برندهای دیگر در گروه فولکس واگن باشد. Skoda در اینجا بسیار محبوب است. اما فولکس‌واگن نیز از طرح یک خودروی برقی سطح پایین دست برنداشته است. با این حال، وضعیت فعلی یک مدل ارزان را برای چند سال آینده بعید می کند.

این مدیر توضیح می دهد: “ما به پیشبرد حمله الکترونیکی خود در چین ادامه خواهیم داد.” فولکس واگن می خواهد نقش پیشرو در تحرک الکتریکی در چین ایفا کند. اما این شامل آن نیز می شود مدرن نگه داشتن محدوده موتورهای احتراقی. این یک مبنای مالی برای تغییر بیشتر به خودروهای الکترونیکی ایجاد می کند.

خودروهای برقی محبوب هستند. اگرچه تمام مشکلات پیش روی استرومر حل نشده است، اما مشتریان در حال حاضر اقدام کرده اند. کم کم انتخاب بیشتر و بیشتر می شود. اما حداقل زمانی که صحبت از رالف برندستتر، رئیس فولکس‌واگن به میان می‌آید، باید بیشتر منتظر یک نوع خودروی الکتریکی بسیار خاص در این کشور باشیم.

رئیس فولکس واگن: خودروهای الکترونیکی کوچکتر برای چین برنامه ریزی شده است

تاکنون فولکس‌واگن عمدتاً با خودروهای برقی بزرگ‌تر در چین، مشابه بازار داخلی آلمان، ارائه شده است. اما به ویژه در چین – و همچنین برخی دیگر از کشورهای آسیایی – مدل های کوچکتر نیز محبوب هستند. اما آنهایی که از فولکس واگن هستند نیز نباید آنقدر کوچک باشند. به گفته برندستاتر، هیچ خودروی الکتریکی به سبک VW Up یا Polo برنامه ریزی نشده است. در این زمینه – و حتی کوچکتر – رقابت چینی احتمالاً بسیار قوی خواهد بود.

خودروهای الکترونیکی از چین در حال افزایش هستند:

خودروهای الکترونیکی ارزان فولکس‌واگن: آلمانی‌ها باید منتظر بمانند