چگونه می توانید این همه کار را درست انجام دهید – و همه چیز را اشتباه انجام دهید؟

با شروع چهارشنبه، آهی آسوده باید از طبقه اجرایی می گذشت که تقریباً می شد اینجا در آلمان شنید. مطمئناً، فصل 4 Stranger Things چند چیز را شکست که در ماه‌های قبل اشتباه می‌کردند، اما همچنین نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد که واقعاً از بین برود – نه فقط دنباله‌ها.

نظری از فلیکس گرابر

پیروزی: خانواده آدامز بازگشت موفقی را با چهارشنبه جشن می گیرند

چهارشنبه چیزهای بیشتری به من می دهد: کشف مجدد شخصی من عجیب و غریب مبتکرانه توسط تیم برتون به صورت آنلاین، کارگردان در حال حاضر می تواند در مورد تصمیمات بازیگری روز چهارشنبه انتقاداتی را تحمل کند. اما برای من، اولین سریال پخش او یک پیروزی است. کمتر فیلمساز دیگری می توانست کاری را انجام دهد که برتون با چهارشنبه انجام داد. همه چیزهایی که همیشه در مورد خانواده آدامز بسیار عجیب بوده است چیزی که شخصیت های پیچ خورده را مشخص می کند – به زیبایی سبک برتون را تکمیل می کند.

تولید مشترک از این نوع در صنعت غیر معمول نیست. به خصوص در سریال ها، تغییرات کارگردانی بین قسمت ها بسیار کم است. به عنوان یک قاعده، بستگی به این دارد که سازندگان کدام دیدگاه از سریال را می خواهند – یا کدام نسخه. از آنجا که حتی اگر بازیگران، فیلمنامه، افراد مسئول گریم، جلوه های بصری، تجهیزات فنی، صحنه، بودجه و هر چیز دیگری که برای یک تولید بزرگ هزینه می شود یکسان باشند – نشستن شخص دیگری روی صندلی کارگردان هرگز نخواهد بود. همان دو بار نتیجه بیرون می آید. این دقیقاً همان چیزی است که چهارشنبه در نیمه دوم فصل 1 نشان می دهد – به نظر من به ضرر او.

حتی اگر به طور دقیق، چهارشنبه دقیقاً همین باشد – یکی دنباله ای بر خانواده حواس پرت آدامز، که برای چندین دهه در نسخه های مختلف بارها و بارها به مخاطب می رسد مسحور و الهام بخش می تواند – وقتی کلمات با این دقت به اصل موضوع می رسند، خوب است. من خودم طرفدار فیلم های ساعت اول یا دهه 90 نیستم – صادقانه بگویم، تا به حال نتوانستم کاری با خانواده آدامز انجام دهم. چهارشنبه آن را به طور کامل و دائمی تغییر داد.

این نه تنها به دلیل جذابیت بیمارگونه قهرمان عنوان، با بازی جنا اورتگا، که به خاطر عملکردش تقریباً در سراسر صفحه مورد تحسین قرار می گیرد – به نظر من درست است. طرفدار معروف او “Eiskaltes Händchen” نیز سرگرم کننده است، بدون شک. درست مانند سایر اعضای خانواده – حتی اگر آنها فقط نقش های مکمل باشند – یا شخصیت های گاهی رنگارنگ و گاهی بسیار عجیب در Nevermore Academy و اطراف آن. سازمان بهداشت جهانی طنز سیاه می تواند چیزی به دست آورد، ارزش پولش را اینجا به دست می آورد. اما همه اینها برای من فقط یک وسیله جانبی است.

تیم برتون بارگذاری مجدد کرد: از زمان اسلیپی هالو و کابوس قبل از کریسمس به ندرت او را تا این حد دوست داشتم

امیدواریم تیم برتون در این سریال بماند. زیرا این واقعیت که فصل 1 تمام نشده است باید به اندازه یکی از اجراهای پانتومیم رسا با دستان یخی روشن باشد.



منبع

عملاً از همان اولین عکس‌ها، تیم برتون وقتی به آن نگاه می‌کنید به صورت شما می‌پرد: ردیابی عکس‌ها در مکان‌های اشتباه – بیش از حد دراماتیک. را زوایای مایل از ضبط، چشم اندازهای نامشخص، جایی که شما نمی دانید: آیا باید به بازیگران توجه کنم یا مربوط به اتفاقاتی است که در پس زمینه می افتد؟ حال و هوای تهدیدآمیز «اینجا اصلاً چیزی درست نیست» را به آن اضافه کنید – این می تواند یک فیلم ترسناک مملو از تعلیق باشد. اما برتون همه را به سبک بی نظیر خود با هم ترکیب می کند و آن را سبک و سالم می کند. به نوعی ترسناک، بله، اما بدون این تنش دائمی.

چهارشنبه اینطوری فقط سرگرم کننده است – حداقل برای چهار قسمت از هشت قسمت اول. چون اینجا تنها جایی است که برتون روی صندلی کارگردانی نشست. او هنوز به عنوان تهیه کننده درگیر است، اما عصا از قسمت 5 تغییر می کند – و شما می توانید بگویید. اشتباه نکنید، چهارشنبه هنوز هم تا آخرین لحظه سرگرم کننده است. ولی جذابیت خاص برتون از دست رفته است فورا.

چهارشنبه – تریلر آلمانی

مشکل بزرگ چهارشنبه: بدون تیم برتون یکسان نیست

با بازگشت خانواده آدامز، نتفلیکس موفقیت دیگری را ارائه کرد که بسیار مورد نیاز بود. سریالی که قبلاً تبلیغات شده بود، در ابتدا اصلاً برای من جذابیت نداشت – اما بعد واقعاً مرا جذب کرد. اما گردانندگان برنامه فقط تصمیمی گرفتند که کاملاً اشتباه بود.

نتفلیکس

آیا شما در واقع یکی از کسانی هستید که هنوز چهارشنبه را ندیده اید؟ تریلر شما را بیشتر می خواهد: