چه کسی اینتراخت فرانکفورت – تاتنهام هاتسپور را در پخش زنده و تلویزیون پخش می کند؟ (لیگ قهرمانان)

می‌توانید همه بازی‌های دیگر را امروز و فردا در Dazn ببینید. Dazn دیگر یک ماه آزمایشی رایگان ارائه نمی‌دهد. بنابراین در صورت نداشتن حساب کاربری باید از روز اول هزینه اشتراک ماهانه را پرداخت کنید. بلیت روزانه هم وجود ندارد.

این فصل، اف سی بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، بایر لورکوزن، آینتراخت فرانکفورت و آر بی لایپزیگ همگی به دنبال مهم ترین جام در فوتبال باشگاهی اروپا برای آلمان هستند. دازن و آمازون پرایم پخش بازی های لیگ قهرمانان امسال را تقسیم خواهند کرد. برای اولین بار پس از سال ها، از فصل گذشته تصاویری از کلاس برتر در تلویزیون آزاد پخش شد. ZDF بسته حقوقی کوچک را برای نکات برجسته تضمین کرده است. می توانید چهارشنبه هر هفته از ساعت 11 شب به استودیوی ورزشی ZDF متصل شوید و از تمام گل های لیونل مسی و ارلینگ هالند به صورت رایگان لذت ببرید. علاوه بر این، بالاخره فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دوباره به صورت زنده از تلویزیون رایگان پخش خواهد شد.

اسکای در این فصل دیگر هیچ بازی لیگ قهرمانان را نمایش نمی دهد. Amazon Prime 89 یورو در سال یا 8.99 یورو با پرداخت ماهانه هزینه دارد. در Dazn، هزینه ماهانه 29.99 یورو یا معادل 29.99 یورو برای یک سال کامل است. نکات برجسته در ZDF رایگان است، هزینه ها از طریق هزینه پخش تسویه می شود.



منبع

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022/23 از هفته اول اکتبر آغاز می شود. حتی امروز، بسیاری از هواداران از خود می پرسند که امروز چه کسی باشگاه مورد علاقه خود را به صورت زنده نمایش می دهد. از کجا می توانید پخش بازی آینتراخت فرانکفورت و تاتنهام هاتسپور را امروز در پخش زنده و تلویزیون تماشا کنید؟

Amazon Prime را به صورت رایگان امتحان کنید

آیا اشتراک Dazn دارید؟، امروز و فردا می توانید تمام بازی های دیگر لیگ قهرمانان را هماهنگ کنید. این بازی ها در برنامه هستند:

دیگر یک ماه آزمایشی رایگان در Dazn وجود ندارد. همچنین در فصل 2022/23 لیگ قهرمانان اروپا از تلویزیون رایگان پخش نخواهد شد. Sky همچنین هیچ تصویر زنده ای از کلاس برتر در این فصل نشان نخواهد داد.

لیگ قهرمانان در تلویزیون و پخش رایگان: چه چیزی نشان داده می شود؟