چه چیزی در مورد شرکت کننده ESC شناخته شده است؟



با نوآ کرل، اسرائیل یکی از بزرگترین ستاره های پاپ خود را می فرستد مسابقه آهنگ یورو ویژن 2023. در مورد این خواننده اسرائیلی بیشتر می گوییم.

مدت کوتاهی پس از حذف مایکل بن دیوید و مشارکت او “IM” در نیمه نهایی مسابقه آواز یوروویژن در سال 2022، شرکت پخش عمومی اسرائیل (IPBC) اعلام کرد که روند انتخاب را برای سال 2023 تغییر خواهد داد و به انتخاب هنرمندان داخلی بازگشت. . مدت کوتاهی پس از آن، میخ ها ساخته شد و نوآ کرل به طور رسمی به عنوان نماینده اسرائیل در ESC 2023 معرفی شد.

نوآ کرل: یک ستاره پاپ از سنین پایین

نوآ کرل در سن 14 سالگی اولین تک آهنگ خود را منتشر کرد و از سال 2017 چهار سال متوالی در جوایز موسیقی MTV اروپا به عنوان بهترین هنرمند اسرائیلی انتخاب شد. کرل توانست در عرصه بازیگری نیز نامی برای خود دست و پا کند و در چندین سریال و فیلم بسیار موفق در کشور بازی کرد. او همچنین بخشی از هیئت داوران فیلم «اسراییل است استعداد دارد». در حالی که این نوازنده، که اهل حومه تل آویو است، اولین تک آهنگ های خود را به زبان عبری خواند، آخرین آهنگ های او همگی به زبان انگلیسی هستند. موزیک ویدیوهای او میلیون ها بار در یوتیوب مشاهده می شود که مطمئنا یکی از دلایلی است که هالیوود اینسایدر او را به عنوان “بزرگترین ستاره پاپ اسرائیل” انتخاب کرده است. موسیقی آنها ترکیبی از موسیقی پاپ رقص با تأثیرات R’n’B است. در اینجا کمی از موسیقی آنها را می بینیم:

ESC 2023: پیروی از “اسباب بازی”

اسرائیل می‌آید تا برنده شود، زیرا مطمئناً تصادفی نیست که آهنگ نوآ از همان تیم سازنده آهنگ «اسباب‌بازی» نتتا است که با آن برنده ESC 2018 شد و مسابقه 2019 را به تل‌آویو آورد. خود کرل آهنگ «یونیکورن» را تهیه و در نگارش آن همکاری کرد. این آهنگ در مورد پذیرش و منحصر به فرد بودن زنان و حمایت از یکدیگر است. هدف او انتقال نگرش خود به افراد دیگری است که اعتماد به نفس کمتری دارند. نوآ همچنین متعهد به مبارزه با یهودستیزی است و از محبوبیت و صدای خود برای مبارزه با آن استفاده می کند.

برای کوتاه‌تر کردن زمان انتظار تا اجرای ESC، می‌توانید موزیک ویدیوی Unicorn را در اینجا تماشا کنید:

نوآ کرل – پروفایل

  • نام: نوآ کرل
  • نام واقعی: نوآ کرل
  • تولد: 10 آوریل 2001
  • محل تولد: Ra’anana، اسرائیل
  • سن: 21 سال
  • علامت زودیاک: برج حمل
  • حرفه: خواننده، رقصنده، بازیگر و مجری
  • شریک زندگی: تومر هاکوهن، مدل و بازیگر
  • محل سکونت: نامعلوم
  • رسانه های اجتماعی: اینستاگرام (@noakirel)، TikTok (@noakirel)، توییتر (@noakirel)، فیس بوک (@noakirel)

نکته خواندن

اولینا والکنباخ

مسابقه آواز یوروویژن چیست؟

مسابقه آواز یوروویژن یک مسابقه بین المللی موسیقی است که هر ساله توسط اتحادیه پخش کننده های اروپا (EBU) برگزار می شود. کشورهای شرکت کننده از اروپا و برخی کشورهای دیگر با آهنگ هایی که خودشان ساخته و تولید کرده اند با یکدیگر رقابت می کنند. برنده توسط یک سیستم رای گیری ترکیبی از آرای مخاطبان و هیئت داوران کارشناسان مشخص می شود. محل برگزاری امسال لیورپول است. ممکن است اوکراین برنده مسابقه آواز یوروویژن 2022 شده باشد، اما به دلیل جنگ مداوم، بریتانیا پذیرفته است که به عنوان کشور میزبان شرکت کند. ما هر آنچه را که باید در مورد ESC 2023 بدانید به شما خواهیم گفت.

برای کمک به شما در گذراندن زمان تا یوروویژن، نتفلیکس یک فیلم یوروویژن با بازی ویل فرل و ریچل مک آدامز دارد. می‌توانید تریلر و اطلاعات بیشتر درباره «مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش» را از همکاران ما در Kino.de بیابید.

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع